Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fitzroy schreef:Relaxed schreef:Wordt je daar dan ook echt merkbaar bruin van of is het vooral lekker qua extra warmte?
Dat ligt eraan welke je hebt. Ik heb een sunshower alleen voor de infraroodwarmte op mijn rug. En een losse zonnehemel om bruin te worden.
Kirstenn schreef:Lastig hoor Elsea, helemaal als het bekenden zijn. Hopelijk komen jullie eruit!
Vionnesem dat wordt best krap denk ik. Heb je een plaatje van de ruimte met positie van deur en raam? Onze badkamer is 2,4 x 2,9 en dat gaat prima
superpony schreef:Elsea, ik heb inmiddels wel geleerd om niet meer met bekenden zaken te doen en echt alles goed vast te leggen.
Mensen willen hier in de omgeving graag zwart werken en protesteren hevig als ik een bon wil, maar we doen niks meer zonder.
Genaaid worden door een bekende is echt heel rot voor je gevoel. Ik heb normaal een grote mond, maar als het een bekende is dan vind ik dat echt een lastige situatie.
Qua licht heb ik er geen verstand van, maar zoals nu vind ik het licht niet prettig. Maar ik of mijn ogen zijn er wel gevoelig voor.
We hebben het er wel over gehad toevallig vh weekend. Ik wil wel goed licht of een dimmer, omdat ik in de badkamer nog weleens een haartje mis.
Imker, die is wel mooi. We blijven maar twijfelen.
veerledec schreef:Ik had daar gewoon op gegoogled superpony, en dat toegepast bij onze vorige verbouwing (vorige huis), en dat klopte goed.