Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urona447 schreef:Aan ruimte hebben wij zeker geen gebrek maar een downdraft is een afzuiging achter je kookplaat die je omhoog zet tijdens het koken en daarna weer in je aanrechtblad laat verdwijnen.
Wij willen een eiland keuken dus willen geen afzuigkap die hangt. Ik zal me er nog eens verder in verdiepen want een downdraft kan maximaal een kookplaat van 90cm aan werd mij verteld en ik heb liever een grotere kookplaat.
linnnde schreef:Sonja_vR schreef:Ik ging van wit naar donker en helaas zo helder om alleen primer te doen
En dan maar verven
6 lagen later was het idd effen
Dus grijze primer of grondlak op de primer is aan te raden
Voor nieuwe deurtjes kun je heel simpel hetzelfde merk bekijken
Of kijken of Ikea deurtjes passen
Ohja dan blijf je bezig inderdaad![]()
![]()
Zojuist wel mijn huisbaas een bericht gestuurd of het mogelijk is (ik ga er vanuit dat het mag).
Nieuwe deurtjes zou ik dan eerst het merk moeten kijken. Anders inderdaad gewoon afmetingen opschrijven en hup naar de Ikea.
Urona447 schreef:Mag ik vragen hoe jullie de keuze voor apparatuur hebben gemaakt? Wij willen sowieso A merk en willen mee doen aan een aantal kookworkshops maar ik blijf het lastig vinden om een goede keuze te maken.
Urona447 schreef:Met een steamer,oven,inbouwkoffieapparaat, 2 koelkasten, 2 warmhoudlades, 1 vacumeerlade, 2 klimaatkasten, inductiekookplaat, afzuiging, quooker, vriezer en vaatwasser zit je minimaal aan 10.000 euro voor a merk apparatuur.
Ik verwacht dat de apparatuur minimaal 5 jaar mee gaat want dat is volgens mij op papier de levensduur.Natuurlijk hoop ik dat het langer mee gaat maar de garantie is dan wel verlopen.