Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
mirriezz schreef:Dan ga ik nu eerst voor de grote pot (vanwege ziekte beperkt in graven en grond storten), zodat ik over een week of 2 eens kan gaan graven. Redelijke tussenoplossing lijkt me
DromenLies schreef:Ja en ik woon drie hoog he... dus die krengen zijn gewoon omhoog gekropen. Ga ze iig snachts naar binnen halen want dan schijnen die monsters hun slag te slaan
morgen maar even aan de slag mirriezz schreef:DromenLies schreef:Ja en ik woon drie hoog he... dus die krengen zijn gewoon omhoog gekropen. Ga ze iig snachts naar binnen halen want dan schijnen die monsters hun slag te slaan
Wat? Hoe dan? Ik zal hier dan toch maar opletten voor slakken, misschien komen ze wel zodra ik meer planten buiten zet...
Mijn komkommer is ook opeens gegroeid, het zal wel het warme weer zijn. Die mag in elk geval ook naar buiten in een grotere potmorgen maar even aan de slag
Ik woon 2 hoog maar hier gelukkig nog geen slakken gezien! mirriezz schreef:DromenLies schreef:Ja en ik woon drie hoog he... dus die krengen zijn gewoon omhoog gekropen. Ga ze iig snachts naar binnen halen want dan schijnen die monsters hun slag te slaan
Wat? Hoe dan?

) radijzen schieten de grond uit en beginnen al te vormen