Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
magda_90 schreef:Haha sorry. Ik bedoel dat ik weet waar ze te koop staan maar niet waar ik ze neer moet zetten. Ze zijn zo groot namelijk.
magda_90 schreef:idinn schreef:Oh magda snel gaan verpotten dus!
Ik kreeg gister een super leuk pakketje binnen. Had stekjes van mijn hoya publicalyx geruild tegen monkey mask stekjes. Heeft ze het doosje opgevuld met nog allerlei andere stekjes. Nu is mn verzameling 2x zo groot opeens
[ [url=m/Yf0rpo.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat gaaf! Heb je ze al in een pot?
Deze 3 sprietjes waren gisteren afgebroken. Ik heb de oorspronkelijke plant een grotere pot gegeven en die 3 sprietjes ook meteen in de aarde gezet.
[ [url=m/NSvcrk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hoe heet die onderste ? Leuk getekende plant!
[ [url=m/qgv2Lv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze ook groter gehuisvest.
[ [url=m/tek9Gz.jpg]Afbeelding[/url] ]
De afgebroken sprietje ook ingepot (links) en de rechter was ook al te groot geworden voor zijn potje.
[ [url=m/nHsLPH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook meteen wat stekjes te water gedaan.
[ [url=m/uAmk0o.jpg]Afbeelding[/url] ]
De aloë Vera is ook verhuist.
[ [url=m/Dsm9H6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net als de cactussen.
[ [url=m/Y0qGEj.jpg]Afbeelding[/url] ]
En deze stond gisteren onder de schimmel.
Kijken of ze opknappen van de nieuwe aarde.
[ [url=m/jq8W9W.jpg]Afbeelding[/url] ]Darah3 schreef:Moest hydrokorrels en potgrond halen, kwam deze tegen (voor 4 euro)![]()
[ Afbeelding ]
Kon hem wel gelijk overpotten, zat in een veel te kleine kweekpot.
Een van mijn begonia stekjes
[ Afbeelding ]
Mijn grotere monstera moest ook een grotere pot. Mijn Zebrina ook gelijk gedaan, maar geen foto van.
[ Afbeelding ]
Sorry, foto's willen niet draaien
Prachtig!Sting schreef:Mijn graslelie krijgt babys. Maar zijn/haarpuntjes worden ook zwart. Teken van teveel/te weinig.... Water? Zon? Hij staat in het licht, maar niet veel direct zonlicht en krijgt regelmatig een slokje water.
Dat weet ik ook niet.
En deze heb ik nog gekocht:
[ [url=m/SNvOh5.jpg]Afbeelding[/url] ]