Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
knabbelgirl schreef:De mensen die dat zakje bolognesemix van Knorr hadden besteld, hebben jullie die ooit binnen gekregen? Hier een maand verder, wel een vragenlijst, geen zakje
Ik moet zeggen dat ik Lidl echt zo goedkoop niet vond. 2/3e van mijn lijstje was goedkoper bij Plus, soms een paar cent soms meer dan een euro. Alleen de groente was significant goedkoper en de potjes pesto. Viel mij persoonlijk juist erg tegen
@Neonlight: Ach het moet ook lekker zijn dus dan mag het wel eens duurder zijn toch
Alwiene schreef:knabbelgirl schreef:De mensen die dat zakje bolognesemix van Knorr hadden besteld, hebben jullie die ooit binnen gekregen? Hier een maand verder, wel een vragenlijst, geen zakje
Ik moet zeggen dat ik Lidl echt zo goedkoop niet vond. 2/3e van mijn lijstje was goedkoper bij Plus, soms een paar cent soms meer dan een euro. Alleen de groente was significant goedkoper en de potjes pesto. Viel mij persoonlijk juist erg tegen
@Neonlight: Ach het moet ook lekker zijn dus dan mag het wel eens duurder zijn toch
Er is door de grote hoeveelheid aanvragen vertraging in de distributie. Je bent niet de enige met wel al een vragenlijst maar geen product. Ze beloven dat het goedkomt. En heel eerlijk, ik geloof dat ik hem niet gehad heb nog maar weet het niet eens 100% zeker
mrieeek schreef:Oh die zijn zeker leuk, morgen maat even op pad! Die zwarte finley blikjes heb ik trouwens al een keer gehad, die zijn alle drie echt heel vies. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
@F_inley echt grappig inderdaad! Wat was er eerder, het merk of de pony?