Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 18:21

Bij lidl ben ik altijd veel goedkoper uit, als ik naar jumbo of ah ga tussen de 45 en 55,bij lidl rond de 30. Bij de dirk kom ik er een beetje tussenin uit.

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 18:58

Hmm dan ga ik ook vanaf februari daar maar lekker boodschapjes doen :D

Vanaf volgende maand woon ik officieel al in Oud Beijerland, maar dan nog even tijdelijk bij schoonfam ;) Die boden t zelf aan dus dat is onwijs makkelijk :D

mrieeek: Ik ga ook even koekeloeren op je website!

F_inley

Re: Bezuinigen op de boodschappen - deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 19:22

Ik ben bij de lidl ook echt veel minder kwijt dan bij de ah :j naar de ah en plus ga ik eigenlijk alleen voor de a merken of voor goede aanbiedingen

mrieeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 19:23

AH ga ik ook nog wel eens heen voor de persoonlijke aanbiedingen en de aanbiedingscoupons uit de Allerhande. Zijn ook vaak leuke kortingen!

DebGizmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 19:24

Ik ben laatst weer een keer de Lidl binnengelopen toen ik er toevallig was en het bleek volledig verbouwd, erg mooi geworden! Ook een stuk aantrekkelijker om er heen te gaan, 'vroeger' vond ik het er altijd er stinken en hele onverzorgd O:)

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 19:26

Leuke recepten inderdaad, mrieeek! Ik ga er denk ik ook wat dingetjes van proberen :)
Ik woon nu tijdelijk in Duitsland en de bananen zijn me hier toch duur :wow: €1,99 per kilo over het algemeen. Druiven zijn ook makkelijk €3,99 per kilo, die koop ik alleen als ze in de aanbieding zijn, anders is het me echt te duur... Maar over het algemeen zijn de prijzen hier niet al te gek. Ik haal veel bij de Lidl en koop ook gerust zo'n 1 kg emmer yoghurt voor mij alleen, want dat eet ik ook vrij veel en echt pakken yoghurt kennen ze hier niet -O-

@DebGizmo, dat had ik dus ook toen ik hier de Lidl binnen stapte! Echt een hele mooie winkel met een frisse uitstraling. Ik ken ze ook alleen maar als muf, stinkend en volgepropt.

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 19:29

Lidl is idd positief veranderd sinds een paar jaar. :j
Aldi is nog steeds ietwat rommelig maar ook minder van de stapels dozen enzo.
Ze stralen niet meer de 'armoe' uit van een aantal jaar geleden iig.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 19:32

knabbelgirl schreef:
De mensen die dat zakje bolognesemix van Knorr hadden besteld, hebben jullie die ooit binnen gekregen? Hier een maand verder, wel een vragenlijst, geen zakje

Ik moet zeggen dat ik Lidl echt zo goedkoop niet vond. 2/3e van mijn lijstje was goedkoper bij Plus, soms een paar cent soms meer dan een euro. Alleen de groente was significant goedkoper en de potjes pesto. Viel mij persoonlijk juist erg tegen :o

@Neonlight: Ach het moet ook lekker zijn dus dan mag het wel eens duurder zijn toch

Er is door de grote hoeveelheid aanvragen vertraging in de distributie. Je bent niet de enige met wel al een vragenlijst maar geen product. Ze beloven dat het goedkomt. En heel eerlijk, ik geloof dat ik hem niet gehad heb nog maar weet het niet eens 100% zeker :')

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 19:39

Ben vandaag eens gaan vergelijken tussen producten die ik veel koop (lidl en appie). sommige dingen zijn bij de appie fors duurder, sommige dingen zijn gelijk qua prijs en sommige dingen zijn weer iets goedkoper bij appie (niet veel).

overigens heel slecht bij appie vandaag. Ik koop altijd 1,5ltr pakken karnemelk. Stonden nog een pak of 5 met de datum van 21-10. Heb dat maar even doorgegeven. Dat ik er thuis nog een heb staan en die gister pas open gemaakt heb en dus nog gebruik, dat maakt me niet uit. Maar het meisje zei dat er net controle was gedaan.....nou, niet goed dus. Merk sowieso sinds ze dat schap hebben aangepast, dat die karnemelk qua data minder goed bijgehouden wordt. Kon ik eerst makkelijk karnemelk met houdbaarheid tot 2 weken verder kopen....nu gaat dat niet of nauwelijks.....best lastig ivm verbruik en 'voorraad'.

Bellex

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 20:50

Lidl ziet er zeker een heel stuk beter uit tegenwoordig ja!
Aldi, wisselt nog. Vind bij de meeste de non food er echt wel goed uitzien, maar daarbuiten blijf ik het een armoedig beeld vinden. Maar zolang je tevreden bent over de producten enzo, maakt uitzicht natuurlijk niet uit!

Alwiene schreef:
knabbelgirl schreef:
De mensen die dat zakje bolognesemix van Knorr hadden besteld, hebben jullie die ooit binnen gekregen? Hier een maand verder, wel een vragenlijst, geen zakje

Ik moet zeggen dat ik Lidl echt zo goedkoop niet vond. 2/3e van mijn lijstje was goedkoper bij Plus, soms een paar cent soms meer dan een euro. Alleen de groente was significant goedkoper en de potjes pesto. Viel mij persoonlijk juist erg tegen :o

@Neonlight: Ach het moet ook lekker zijn dus dan mag het wel eens duurder zijn toch

Er is door de grote hoeveelheid aanvragen vertraging in de distributie. Je bent niet de enige met wel al een vragenlijst maar geen product. Ze beloven dat het goedkomt. En heel eerlijk, ik geloof dat ik hem niet gehad heb nog maar weet het niet eens 100% zeker :')

Oh super bedankt voor je antwoord! Ik heb de lijst maar ingevuld met product niet ontvangen, lijst kreeg ik 3 weken geleden al :')

Oei dat is niet netjes nee Danseresje! En lastig dan inderdaad, om een beetje aan voorraad te doen voor dat soort dingen.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 22:09

Er zijn weer nieuwe scoupy’s :)

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 22:17

Ah die zijn wel leuk! Ga ik van de week weer voor op pad :j

Vind het trouwens super grappig dat mijn pony zijn eigen drankje heeft _O- heb van mijn baas al eens blikjes gekregen die heb ik bewaart

mrieeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 22:30

Oh die zijn zeker leuk, morgen maat even op pad! Die zwarte finley blikjes heb ik trouwens al een keer gehad, die zijn alle drie echt heel vies. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

@F_inley echt grappig inderdaad! Wat was er eerder, het merk of de pony?

LizMD

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-17 23:26

Ik vind ze wel lekker! Vooral die oranje.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 00:22

Bedankt voor de Scoupy melding, morgen even halen, ben bezig met een pakket voor iemand die heel weinig te besteden heeft en dan kan het nog net mee erbij in.

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 06:21

mrieeek schreef:
Oh die zijn zeker leuk, morgen maat even op pad! Die zwarte finley blikjes heb ik trouwens al een keer gehad, die zijn alle drie echt heel vies. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

@F_inley echt grappig inderdaad! Wat was er eerder, het merk of de pony?

Mijn pony :D de eerste x dat ik z'n naam op tv hoorde dach ik huh.

Ik vind de pompelmoes wel lekker en de mojito nog niet gedronken die andere waren vies idd

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 06:55

Ik heb deze drankjes nooit gezien, niet op gelet denk ik omdat ik zoiets nooit drink normaal gesproken.
Ik ga ze vanavond eens zoeken en 1 proberen :)

F_inley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 11:16

Via de app reclamefolder.nl kan je nu volledige cashback op redband snoepjes aanvragen staan drie varianten en volgens mij kan je ze alle drie gratis proberen

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 12:35

Net boodschappen gehaald en de scoupy in gediend, zit net boven het budget maar veel 1+1 bij de AH gekocht dus gelijk wat extra voorraad in huis.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 16:01

Iemand een tip hoe ik een lange bon goed op de foto kan zetten? Scoupy heeft het 2 keer afgewezen omdat de foto slechte kwaliteit heeft doordat het van afstand is genomen omdat de hele bon er anders niet op kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 16:04

Doormidden knippen en naast elkaar ?

cobiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 16:06

Volgens mij mag je in het midden een stukje dubbelvouwen (dit dus doen met een stukje waar geen producten opstaan die je wilt declareren).

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 16:07

Bedankt, ga ik dat proberen.

Sharani

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 16:08

Je kan je bon in meerdere delen fotograferen, dus gewoon twee foto’s maken.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-17 16:13

Ik kon altijd maar 1 foto sturen.

Edit, ben ik de bon kwijt >;) :=