ben benieuwd hoe het er straks uitziet in je tuin
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ben benieuwd hoe het er straks uitziet in je tuin
. 
au mijn rug ook nu. Niet de beste rug vanwege een afwijking maar het is gedaan. Meeste werk alweer #&@# boomwortels, stukken stam, stenen, afval enz, maar vooral die boomstronken, geen idee dat die daar lagen maar het was weer een wirwar van halve bestrating om boomwortels heenwerken enz. Ik kreeg een dejavu van mijn vorige huis, maar dan erger. En die opsluitband is oef zwaaaaar. En ik kwam een stoeptegel te kort
gelukkig heb ik er een kunnen loswurmen op het strandstukje, daar moest vervolgens weer een vervanging komen
Maar de klikos passen precies op het hoge stuk. Het lage heb ik dadelijk nodig voor de scootmobiel draai. De twee losse opsluitbanden achter liggen daar ter voorkomen van doorwurmen van kleine dame. Dat stuk schutting is eeh ja gewoon snot. En die paalhouder is de boosdoener voor de draai. Ook die zit ook in beton gegoten en gaat heel wat hak slijp en beuk werk kosten voor die weg is.

Ik heb het met heel goede reden gekregen
en kom iedere keer door de herkeuring heen. En als je goed gelezen hebt gaat het in vlagen. En geen hele dagen. Red ik ook niet. Je mag je eigen mening hebben. Maar oordeel niet als je me niet kent. Alsof ik voor mijn plezier op minimum wao zit ipv een heel ruim hts salaris.
boomwortels boomwortels en nog eens boomwortels. Ik had geen keuze helaas. Eigenlijk moest het allemaal op het laagste nivo maar een flinke hoeveelheid boomstronken en wortels die daar tevoorschijn kwamen waar ik niet vlak kon tegelen. Dan maar een nivo hoger. Ik kwam er achter nadat ik alles had weggehaald. Daarna moest een deel van het zand weer terug en weer vlakken.
Daarna maar besloten om alle klikos hoger te zetten. Ook de voorste rij kon ik niet anders dan verhogen. Een dunnere tegel links daarvan kon ik nog opvangen. De rest zat teveel in de weg.
Nielojram schreef:Ik snap serieus niet waarom jij in de wao zit..
Hele tuinen verbouwen...

) maar weer ietsje beter zo. Nu paar dagen even rust en dan me op de achteringang storten. Goddank kan de paal los, dat scheelt weer extra slijpwerk en kan ik iets gemakkelijker aanpassen hoop ik. 

Het meest rechter stuk loopt gelijk aan de meest linkerkant. Echter zit daar 20 cm verschil tussen, rechts is iets teruggezet in de tuin waardoor ik een grotere draai heb en meer ruimte. Er zit dus een fikse hoek in het middelste paneel. Op de derde foto zie je dat ook. Alleen aan de binnenkant van de tuin zie je dat niet.
dat was het. Ik had spul over dat ik vamiddag heb terug gebracht. Ik wist dat ik iets moest hebben. Die boor dus. Nou ja komt wel. Heeft geen haast gelukkig.
opening links is bewust, meesjes vinden overkapping een fijne slaapplek. Zo kunnen ze er in en uit.
) die trekbandjes kunnen 50 kilo per stuk hebben. En daar twee van.
Kracht van de rol is 4 kilo. Moet kunnen

en omdat je de boor bent vergeten heb je weer een excuus om een ritje te maken