Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
corine1981 schreef:corine1981 schreef:Je hebt ook nog zoiets als verzekering.... misschien denkt die niet wanneer de installatie veranderd is en niet voldoet aan de nieuwe norm?
Denkt=dekt natuurlijk.Schuur_ schreef:En in BE moet je je huis elektrisch latwn keuren bij verkoop
Dat is eigenlijk wel heel goed!
Jes schreef:Iemand hier ervaring met zelf de wasbak uit het blad zagen?
Ik wil het als de keuken hier is eerst proberen op een ander stuk hout, gaat het dan niet vraag ik de timmerman of loodgieter om hulp.
corine1981 schreef:Jes schreef:Iemand hier ervaring met zelf de wasbak uit het blad zagen?
Ik wil het als de keuken hier is eerst proberen op een ander stuk hout, gaat het dan niet vraag ik de timmerman of loodgieter om hulp.
Wij hebben een hele goede zaag gekocht om een vensterbank te maken van een werkblad, behoorlijk netjes geworden, maar niet perfect strak.
Het gat voor de kraan lukte ook prima.
Bij de wasbak komt er ook nog eens iets overheen natuurlijk dus moet kunnen.
Zilfstar schreef:Hey ik volg hier graag en ontvang graag tips. Wij gaan in ons nieuwe huis zelf de IKEA keuken plaatsen. Tips? Tricks? waar we aan denken moeten?
NB keuken is al ontworpen met hulp van Ikea, wilden het eerst laten plaatsen maar de offerte daarvan overschrijdt al ons gevoel voor billijkheid en met extra hoge kosten wat wij niet verwachten (hoewel wij zelf de leidingen etc goed laten leggen). Wij hebben al veel ervaring met meubels etc van Ikea... Ingemeten is het dus ook. Dus dat deel komt allemaal in orde (hoop ik)