Bedankt voor alle reacties. Ik heb gebeld met Tele2 en ik kan het toestel terug sturen en zou binnen een week al weer een nieuw toestel moeten ontvangen. Dus blij dat ik mn s5 nog heb liggen... Dus morgen gaat hij op de post en dan hoop ik snel een nieuwe te hebben. Neem liever geen risico... nu heb ik nog volledige garantie dus daar maak ik maar gebruik van dan!
Ik heb eergisteren mail van Samsung ontvangen dat mijn aanvraag voor VR bril is goedgekeurd. Ik zal hem binnen 6 weken ontvangen.
nicole_floor
Geplaatst: 10-08-16 12:08
Bagheera_206 schreef:
Ik heb eergisteren mail van Samsung ontvangen dat mijn aanvraag voor VR bril is goedgekeurd. Ik zal hem binnen 6 weken ontvangen.
Hoelang heeft dat bij geduurt dan? Heb hem twee weken geleden ofzo aangevraagd en nog steeds geen goedkeuring gehad. En in die mail van de bevestiging stond dat ik binnen een week antwoord zou krijgen.
Op 3 augustus kreeg ik de bevestiging van deelname en binnen 2 weken zouden ze laten weten of mijn aanvraag goedgekeurd was en ik in aamerking zou komen voor de VR bril.
Op 8 augustus heb ik de mail ontvangen dat mijn aanvraag akkoord is en ik binnen 6 weken de VR bril toegestuurd krijg.
nicole_floor
Geplaatst: 10-08-16 13:33
Hmm.. okee apart dat het bij mij zo lang duurt. Heb hem 25 juli verstuurd.
Edit: moet beter in me mail kijken. Hij is goedgekeurd op 3 augustus.
Zilver is idd ook tof! Zeker mooie combinaties met hoesjes mogelijk. Ik ben gewoon zzzaaaiii met zwart omdat er geen blauw en groen is. Maar heb gecompenseerd met rood/zwarte case.
Mijn bril heb ik ook al verpatst en moet hem nog binnen krijgen.