twee mogelijke opties waarvan 1 ik nog steeds geen antwoord heb over de extra grond voor paarden die te koop erbij is. Die ligt aan een heel drukke weg. De ander moet ik nadenken of de dijkgrond voor mij op termijn handig is en deze zou een heel goede bouwkeuring moeten hebben om het afvoerregenpijp probleem grondig na te kijken, paarden zouden daar twee mooie grote boxen hebben. Veel ruimte voor hooi ook. Schitterend uitzicht rondom maar tegen een dorpje aan.Maar ja erg triest. Op een na allemaal jonge mannetjes met bruine puntschoenen en iets te lang haar en een fout pak. De enige die op tijd was was iemand van mijn leeftijd in een goed zittend pak. Wel puntschoenen maar zwart.
Alleen die moet een huis verkopen waarin de herbouw na brand gruwelijk is foutgegaan.
maar daarvan blijkt van het ook te koop staande buurpand dat die makelaar daarvan de boel bedonderd door grond die niet bij dat huis hoort te doen overkomen alsof het bij dat huis hoort,
.Nu zou ik dat stukje meteen te koop aanbieden. Van bijna 5000 m2 kun je een schuin stukje naast het huis tegen de weg aan wel missen.
ook de andere buurvrouw zou een stukje mogen overkopen, heb zelden een huis en straat gezien met zo n vreemde perceel opbouw. Alle huizen hebben nagenoeg geen grond en sommigen een ministukje van een grote vijver. Het huis (twee onder een kap) waar ik naar ben gaan kijken heeft bijna 5000 m2 waarvan 2500 m2 vijver. De rest is een mega diepe tuin die deels om de vijver heen loopt. Met eigen aanlegsteiger, zwemtrap enz.
Ik heb soms echt de neiging de eigenaren van de woningen op te bellen en boekje open te doen over de makelaar. Nu zoek ik natuurlijk wel in het lage segment maar ook die woningen hebben ze fatsoenlijk te benaderen.

Sonja hihi daar zit bij mij denk ik ook deels het probleem. Ik ben niet lief voor een makelaar en heb deels voordeel omdat ik net geen makelaar ben officieel
. Heb bouwkunde gehad op school, ervaring met oude verrotte huizen en ken dankzij de opleiding hun trucjes ook. En kijk dus echt alles na wat zichtbaar is. Inclusief onder de vloer. Prik in kozijnen. Steek vingers in gaten. Wil altijd het dak en de constructie zien, ze trekken maar even het vliering luik maar even open.en door ons eerste koophuis heel veel geleerd van zichtbare en minder zichtbare problemen,Maar vragen als erfdienstbaarheid, hoe een perceel wordt opgedeeld, gemeentelijke lasten of nog simpeler heeft u de maten van de kamers. Die moet je toch minstens kunnen beantwoorden.
Geef idd die brochure maar en ga stil in een hoekje zitten wachten. Ik meld me wel als ik klaar ben.
ik wilde nog langs een huis rijden waarvan de makelaar geen tijd had voor een bezichtiging. Maaar huis onvindbaar of het adres of beiden dat kan ook.
straat bestaat niet in die plaats. Wel een variant op de straatnaam. Maar dan bestaat dat huisnummer niet.
en een bijna goede straatnaam in een plaats ernaast bestaat huisnummer wel maar is het een andere woning die niet te koop staat. Bewoners van een van de huizen in de buurt en een winkel konder me ook niet helpen. Hebben nog op site van makelaar gekeken maar ja dat is dus een niet bestaande combinatie.