Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
har166 schreef:Nou ik kan ook geen 1800 euro ophoesten op dit moment, ik vind dat ook niet raar.
lifaya schreef:Ik had met hen afgesproken de meter te kopen en op m'n apparaten te doen, kijken of er gek verbruik is, en dan laten weten wat de conclusie is
Vanillia schreef:lifaya schreef:Ik had met hen afgesproken de meter te kopen en op m'n apparaten te doen, kijken of er gek verbruik is, en dan laten weten wat de conclusie is
Ja da's lekker makkelijk, en jij in de tussentijd maar doorbetalen. Je bent zelf een week geleden toch al tot de conclusie gekomen dat dit verbruik onmogelijk is?
Babeth schreef:Als ik in deze situatie had gezeten had ik ze echt achter de vodden gezeten. Ik had ze helemaal gek gebeld net zo lang tot er een oplossing was. Ik had echt niet zo lang gewacht, want je rekening loopt gewoon door. Ik ben daarin heel standvastig.
maar de enige directe oplossing hier is ijken, kijken of de meter het naar behoren doet of niet. En als het probleem dus niet bij de meter ligt, dan moet ik de kosten gewoon betalen. Het is op basis van gelijk. Dus verklaar mij maar voor gek maar ik probeer het ijken dus zo lang mogelijk uit te stellen. Ik probeer dus nu eerst alle andere opties uit te sluiten. Muisbal schreef:Dat metertje moet je zeker wel een dag op je koelkast houden om goed verbruik waar te nemen. Een koelkast verbruikt namelijk niet constant dezelfde hoeveelheid stroom. Maar dan zou je dus bij al je apparaten ruim de tijd moeten nemen. Ik vind eigenlijk wel dat er andere/meer stappen ondernomen moeten worden om erachter te komen wat dit hoge verbruik heeft veroorzaakt. Ik zou er voor zorgen dat er iemand naar die meter gaat kijken die er verstand van heeft. En dan niet over een paar weken, want zo blijf je doorsukkelen en laat je jezelf eigenlijk ook van het kastje naar de muur sturen.
dan had die namelijk door wezen draaien. Hij heeft enkel het eerste half uur wat groter verbruik laten zien, daarna heeft die even stil gestaan en daarna een heel klein beetje omhoog gegaan wat dus inhoud dat die dus niet constant verbruikt, wat een defecte koelkast wel doet.