xx_Lyzet schreef:Top dat het gelukt is.
heb het mss niet helemaal 100% duidelijk uitgelegd. Maar je snapte me en je hebt ook echt alles terug?
Jup! Alleen m'n foto's staan niet meer in de gesprekken. Maar ach, er zijn wel ergere dingen dan dat haha
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dimphyl schreef:Leuk sharoontje!
Magic_lover hier inderdaad het zelfde probleem. Bij mij hielp opnieuw opstarten, maar heb het probleem tot nu toe 4x gehad
Viel mij op toen ik WhatsApp opende, gebruik mijn contactenlijst eigenlijk vrij weinig.
Telefoon maar afgedroogd en op bed gegooid, paar uur later weer gekeken.. Toen was ie een beetje geflipt
Gelukkig uit kunnen zetten en daarna deed alles het weer, alleen ging tijdens het bellen automatisch mijn luidspreker aan. Maar ook dat is verholpen na de laatste update!
oh wat doet dat pijn.
).
Nu is de 32GB versie bij de Media Markt in de aanbieding voor een 'betaalbare' prijs. Maar het geheugen is dus niet uitbreidbaar, is die 32GB dan wel genoeg? De 64GB is gelijk 100 euro duurder. In mijn S4 heb ik een 16GB kaartje zitten waarvan nog bijna 3GB over is en op de telefoon zelf heb ik nog 2 GB over (van de 10GB??)