Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

gelukkig had ik zo'n grote nietmachine en kon ik ze zelf wel weer fixen, maar handig is anders met 8 autisten om je heen die vooral graag willen schilderen
Eleionomae schreef:gelukkig is er veel ook wel goed
ik had laatst schilderdoekjes van action, van die kleine vierkante, heb ze wel vaker en nooit problemen mee gehad, maar deze vielen al uit elkaar voor ik goed en wel het plastic er af had gehaaldgelukkig had ik zo'n grote nietmachine en kon ik ze zelf wel weer fixen, maar handig is anders met 8 autisten om je heen die vooral graag willen schilderen
Iedereen in paniek
antje_vip schreef:Eleionomae schreef:gelukkig is er veel ook wel goed
ik had laatst schilderdoekjes van action, van die kleine vierkante, heb ze wel vaker en nooit problemen mee gehad, maar deze vielen al uit elkaar voor ik goed en wel het plastic er af had gehaaldgelukkig had ik zo'n grote nietmachine en kon ik ze zelf wel weer fixen, maar handig is anders met 8 autisten om je heen die vooral graag willen schilderen
Iedereen in paniek
Scum schreef:vuurneon schreef:De solarlampjes vind ik ook een miskoop; ze lopen vol water
Bedoel je de lampjes die je in de tuin in de grond kunt steken en dan overdag opladen op een zonnecel?
Want daar heb ik er 2 van, voor slechts 95 cent per stuk. En die werken fantastisch. Ben ze al 2 maanden aan het testen.
Would be just my luck haha