Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dressuur518 schreef:Iemand hier wel eens make-up van de action geprobeerd? Ik durf het eigenlijk vanwege de prijs niet aan maar misschien is het wel hartstikke goed spul?
mamamier schreef:DaraBariton schreef:Ik heb laatst een antischimmel middel gekocht bij de Action, ik geloof voor .... 1,79. De fles lijkt heel erg op HG maar in plaats daarvan staat er HQ op. Ik dacht voor die prijs kan ik het wel proberen maar ik verwachtte er weinig van. Maarja voor maar 1,79? Proberen waard dus!
In de badkamer had ik behoorlijke schimmelplekken op het plafond. Het waren echt van die donkere, grote plekken. Ik heb het spul er opgespoten en in laten trekken. Toen heb ik er met een spons en wat water erover gewreven en het verdween allemaal direct! Resultaat: Een mooi wit en schimmelloos plafond!
En dan de douche: Wat heb ik me toch lopen boenen op die voegen met een schuursponsje en schuurmiddel! Wat een *piep*werk en dan nog niet eens helemaal schoon. Ik besloot gister ook de spray erop te spuiten (waarom nu pas??) en wat zag ik : Meteen werden de donkere voegen witter en na het intrekken en afspoelen was alles weer perfect schoon. Het werkte ook op de oranje aanslag. En dat voor zo'n klein prijsje want dit middel is veeel goedkoper dan HG.
Ik ben echt blij en als ik weer een bezoekje breng aan de action neem ik het zeker weer mee
Wilde het graag met jullie delen
Lijkt wel een huisvrouwentopic maar ben erg blij met deze tip!! Ga het gelijk halen van de week!
Sting schreef:Klinkt goed, die schimmelreiniger!![]()
Ik ben nog op zoek naar lampen, voor aan het plafond. Liefst plafoniéres, maar van die simpele bollen mag ook. Enig idee of ze die hebben? (of waar ik die anders goedkoop kan halen? bouwmarkt is al best prijzig...)