Echt zwaar irritant inderdaad. Zeker omdat we gisteravond de hele avond hebben besteed aan opruimen en schoonmaken. We hadden zelfs nog de glazenwasser gebeld voor een extra keer.
ARCTN
Geplaatst: 03-07-13 17:30
Ik kom ook gezellig mee kletsen!
Mijn vriend (26) en ik (25) zijn bezig met een super groot herenhuis. Het wordt voor ons beide het eerste eigen huis, en we vinden het rete spannend allemaal! We weten wat we max. willen lenen, en dat kunnen wij gelukkig ook lenen. Werkgeversverklaringen zijn al binnen, ik krijg in oktober een vaste aanstelling en mijn vriend zijn contract wordt in januari in principe weer verlengd.
Mochten wij dit huis kopen, dan kunnen we er helaas pas per 1 dec in. Oude mevrouw moet nog wachten op een plekje in een zorghuis. Helaas geen geklus in de zomervakantie, maar goed, je kan niet alles hebben zeggen we dan maar...
Weet iemand van jullie toevallig hoe het zit met een schone grondverklaring?? Naast het huis wat wij willen kopen heeft vroeger een verf fabriek gezeten. Nu hebben wij bij de provincie gegevens opgevraagd of er op 'ons' perceel toevallig al eens boringen zijn geweest. Dit blijkt niet het geval. Zijn de verkopers verplicht om zo'n verklaring te bekostigen, of gaat dit voor ons eigen rekening komen??
oooohdat is echt giga vervelend Georgette!!! Oooh dus je kan tegenwoordig ook al niet meer blij zijn als er kijkers komen. Mn neef heeft het ook 2 keer gehad. Stond de makelaar er maar kwam er maar niemand!!
jeeeyh!! Ik juich nog niet te vroeg, maar we hebben eindelijk toch maandag weer een kijker. de 3e in ruim 2 jaar.... 3x is scheepsrecht toch??? duimen jullie weer een beetje mee voor me? thanx
Mirjam79
Geplaatst: 04-07-13 12:43
Tuurlijk duimen we mee! Hopen dat dit die ene koper is die je nodig hebt. "Je hoeft maar 1 goede te treffen"
Laatst bijgewerkt door Mirjam79 op 04-07-13 13:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Hallo allemaal! Zou ik mij ook hier mogen melden? Wij hebben ons huis te koop staan, een ruim huis met 6 stallen, poetsplaats en ruime kapschuur. Het huis staat op een ruime halve hectare land met een paddock en in 2012 opnieuw aangelegde bak met polyvlokken. Hierbij wat foto´s
Nog niets anders, we willen eerst dit huis verkopen. Mijn ouders willen graag wat kleiner gaan wonen en dichter bij mijn vader zijn werk. Het is ook echt een heerlijk huis!
goedemorgen, bedankt voor het duimen allemaal! Ik heb zaterdag een rondje gemaakt, ramen gelapt en zo veel mogelijk schoongemaakt. de wildernis in de tuin heb ik voor de ex gelaten... die kan beter op zn knieën de tuin door dan ik met mn dikke buik... ik hoop dus ook maar dat hij dat heeft gedaan. We horen het vanmiddag wel van de makelaar inderdaad. spannend toch wel.
Selka
Geplaatst: 08-07-13 10:06
Wat grappig, dat huis stond bij mijn bewaarde huizen Antoontje! Hopelijk heeft het dit keer een goede afloop Juval Pas maar op met je dikke buik!
Sommige makelaars willen niet verkopen Ik probeer al een week een afspraak te maken om een huis te bezichtigen, maar de beste man belt gewoon niet terug.. Nu heb ik zoiets van, stik er maar in!
Gisteren ook op pandenpaard.nl gereageerd. Ben benieuwd of zij wel bellen..
wat vreemd van die makelaar Selka... en ook behoorlijk vervelend voor de verkoper van dat huis zeg.. slecht!!
Selka
Geplaatst: 08-07-13 10:20
Ja dat vonden wij dus ook.. Vriend zei al, zullen we gewoon aanbellen en de situatie uitleggen? Maar ik denk dat je daarmee voornamelijk problemen krijgt en dus hebben we dit maar niet gedaan. Ik vind het inderdaad sneu voor de verkopers, het huis staat al sinds 2011 te koop namelijk.
ik zou een briefje door de bus gooien bij de verkopers geachte xx, wij zouden graag uw huis bezichtigen, maar helaas belt uw makelaar na herhaalde pogingen tot contact maken niet terug. mvg xxx inclusief telefoonnr.
verkopers zijn er ook alleen maar mee geholpen als ze op de hoogte zijn van hoe de makelaar werkt (of niet in dit geval)