ik had van de week de body lotion karnemelk gehaald, hij ruikt lekker en hij doet ook nog goed zijn werk, een meende dat hij 1 euro kost. dus het is zijn geld zeker waard
Mocht iemand nog langs de action gaan en de lichtste variant poeder zien liggen(zilverkleurig rond doosje met spiegel en sponsje erin) wil je er dan 2 voor mij meenemen? Uiteraard vergoed ik de kosten en de verzendkostn!
Echter issie bij mij al kapot! Gebruik 'm veel, maar toen aan de achterkant het ''vel'' los liet, gingen er al heel sneel meer velletjes mee. Maargoed, wat wil je ook voor € 10,-!
ik heb de cowboybag ook! bevalt echt super, kan veel in en bij mijn nog steeds heel gebruik hem dagelijks met veel spul erin. heb ze vorige week ook hier nog zien liggen volgens mij.
Wilawander
Geplaatst: 23-03-13 21:06
JuudKaas schreef:
Ja ik heb een gelzadel en een gelhoes Zit heerlijk haha
Heb de cowboybag al een paar maanden. Nog geen slijtage en kan superveel in. Zitten ook veel vakjes in. Heb de donkerbruine en ben er nog steeds superblij mee .
SimoneDV
Geplaatst: 23-03-13 22:27
ik heb de blauwe tas en gebruik hem altijd om kleding mee te slepen naar mn vriend, dus geen mega zware dingen ofzo. Maar bij mij ziet ie er nog vrijwel als nieuw uit
ik las ergens dat iemand niet zo tevreden was over de BB-cream, nu was ik vandaag met mijn zusje in de action, en die wist me te vertellen dat er 2 soorten zijn en dat de gene van 2euro in het witte doosje niks doet en dat je net zo goed dagcreme op kan doen en dat de ander, doorzichtige tube met zwarte rand van ik meen 1,49euro wel goed is. ik heb idd die 2e en ben daar ook erg tevreden over.