Hahahaha ja inderdaad, beetje uit verhouding dan
.Ga nu lekker mn bedje opzoeken, gekke stukadoors staan morgen 7 uur op de stoep! Kan echt niet wachten
! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
! 

_Lorette_ schreef:We hebben aangegeven dat we de muren graag sausklaar wilden hebben, dus ze worden helemaal strak gemaakt. Ik wil namelijk geen behang en al helemaal geen glasvliesbehang! Maar nu begin ik toch te twijfelen of ik er geen structuurkorrel op moet gooien. Dan zou ik wel de meest fijne korrel willen, want heel grof vind ik het helemaal niets.
.
.
. Zelf ben ik ook nog erg aan het twijfelen over kleur, dus denk niet dat je veel aan mij hebt hihi. 
Of ben ik ouderwets 
Wat voor soort huis is het? Wat betreft meubels, ben je van plan volgend jaar of over een jaar of vijf meubels te kopen? Ik zou eerlijk gezegd een vloer kiezen die je mooi vind en bij de kleur van de muren, kozijnen en gordijnen passen dan de meubels... Alhoewel, zolang het maar niet vloekt 
Wat een mooie deuren en wat een geweldige kleur zit er op de onderste panelen!
Gaaf, dat kookeiland!
) en dan vind ik het persoonlijk gezelliger als ie ook beneden is.

. Die kamer gaan we gebruiken als massagekamer/waskamer (zit ook een klein "hokje" bij waar de wasmachine enzo komen). Kan ik toch best beeldend tekenen, aangezien het herkend wordt hihi.