kYliieJ schreef:Ik heb mijn s3 nu bijna 7 maanden Kan er nog steeds niet fatsoenlijk op typen. Als ik op kruisje tik om een letter weg te halen zeg hij heel vaak een L neer. Dan reageert de L toets
Ik had het zelfde probleem sinds ik hem geupdate had naar 4.1.1. Sinds ik hem naar 4.1.2 geupdate heb doet hij het weer gewoon normaal en pakt ie de L niet meer
Na meer dan een jaar met een derdehands HTC-toestel te hebben gelopen omdat ik mijn Sony Xperia X10 had laten verzuipen... mag ik eindelijk volgende maand mijn abbo verlengen. Ik wilde een Galaxy s3 of een Iphone maar Iphone houd mij tegen i.v.m. de veelal betaalde apps (in verhouding tot android) en ik heb geen zin in die praktijken van jailbreak etc.
. Gelukkig had ik hem verzekerd en had na 3 weken weer een nieuwe.
blij mee. Ik wilde mijn contacten back uppen voordat ik de software update ga installeren en het programma vond mijn mobiel niet meer. Op de S3 staat het symbooltje voor verbonden met de pc, en Kies blijft maar opnieuw sturingsinformatie installeren. Terwijl ie dat de vorige keer al gedaan had...Daar is ie een half uur mee bezig geweest, toen had ie ook nog tien munten nodig om vast te stellen dat de vergrendeling van de phone af was, en daarna was het overzetten van de contacten zo gepiept (dat wel).