[Info] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [centraal] iPod - iPad - iPhone - iTunes #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 16:55

help!! hij heeft alles eraf gegooit!

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 17:00

Alles eraf gegooid??? Wow, dat is nieuw voor mij :=
Heb je de nummers wel opgeslagen staan ergens op je computer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 17:02

nee.. _O- oh help!

mn iPod heeft nieuwe software, iTunes is geupdated, net een liedje erop willen zetten.. is nu op 3% gaat weer sloom

byloulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-12 17:10

Ohw yeah ik wil dit gewoon volgen :D ik heb een iphone & het is mijn grote liefde <3

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 15:06

Is het je nog gelukt LidyK97??

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 15:17

Ik heb even een vraagje.

Mijn vaders iphone (4s) is afgelopen weekend helemaal gesneuveld. Er staat wel een back up op itunes van alles wat erop stond, maar is er een mogelijkheid dat hij zijn telefoonnummers weer terug kan krijgen?
Hij wilt niet weer een nieuwe iphone.

De vraag is dus: is het mogelijk de telefoonnummers van itunes af te krijgen? Of moet ie al z'n telefoonnummers weer 1 voor 1 terugkrijgen?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 15:23

Heeft hij specifiek de telefoonnummers geëxporteerd naar iTunes of slechts de standaard back up?

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 17:46

Volgens mij een standaard back up, maar dat moet ik straks even voor de zekerheid aan m'n broer navragen.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 17:56

Dan is het hoogstwaarschijnlijk niet mogelijk, ben ik bang. Een standaard back up kopieert namelijk niet alle gegevens van je iPhone, alleen de iTunes gegevens (video's, muziek, enz). De telefoonnummers moet je zelf naar iTunes exporteren. :\

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 18:19

Ik heb zojuist even mijn broer gevraagd, maar hij had het ook specefiek van de telefoonnummers gedaan..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-12 18:30

Aulaantje_x schreef:
Is het je nog gelukt LidyK97??

nee.. hij blijft traag -O-

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 17:29

prii_boy schreef:
Ik heb zojuist even mijn broer gevraagd, maar hij had het ook specefiek van de telefoonnummers gedaan..

Dan zouden ze toch gewoon in z'n iTunes moeten staan? Heeft 'ie ze niet meteen gezien toen 'ie ze geëxporteerd heeft?
En anders gewoon de nieuwe iPhone aansluiten, backup op die iPhone zetten (laten synchroniseren), dan zie je vanzelf of de telefoonnummers erop staan.

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-12 18:09

ik heb mn itunes aan mp3rocket gekoppeld. scheelt kosten. voordeel is dat de nummers die je via mp3rocket download, komen gelijk in de itunes.

prii_boy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 11:09

Saskiaatje schreef:
Dan zouden ze toch gewoon in z'n iTunes moeten staan? Heeft 'ie ze niet meteen gezien toen 'ie ze geëxporteerd heeft?
En anders gewoon de nieuwe iPhone aansluiten, backup op die iPhone zetten (laten synchroniseren), dan zie je vanzelf of de telefoonnummers erop staan.

Dat is juist het probleem, hij wilt geen nieuwe iPhone meer :P Is het dan ook mogelijk om de nummers weer boven water te krijgen?

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 14:51

prii_boy schreef:
Saskiaatje schreef:

Dat is juist het probleem, hij wilt geen nieuwe iPhone meer :P Is het dan ook mogelijk om de nummers weer boven water te krijgen?

Hm, je kunt het dan waarschijnlijk wel vinden in iTunes op de computer, maar je kunt niet exporteren van iTunes naar een niet-Apple-telefoon. :n Dus dan kun je het telefoonboek waarschijnlijk wel inzien, maar moet je het alsnog handmatig overnemen in de nieuwe telefoon.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 16:28

Ik heb een vraag, kan je telefoon nummers blokkeren op je iPhone?

Of je nummer onbekend/geheim zetten kan dat ook?

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 20:57

Ja, dat kan, bij instellingen kun je onder nummerherkenning het knopje omzetten en dan bel je anoniem. Nummers blokkeren weet ik zo uit mijn hoofd niet hoe dat moet maar volgens mij kan dat ook! :)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 06:39

Kan dan altijd nog omzetten naar de Nummerherkenning?

Oke, want ik word een beetje gek van iemand namelijk..

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 06:42

Ja, nummerherkenning kun je op ieder moment aan en uit zetten. :j

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 07:02

Even een vraagje over de Iphone: hoelang gaat jullie batterij nu mee met normaal gebruik (wat smsjes, bellen en internet)?
Want ik ben toe aan een nieuwe telefoon, ik heb nu de eerste samsung galaxy nog, maar na bijna 2 jaar begint dat ding te haperen :D Maar als ik hem weinig/normaal gebruik doe ik nog steeds 2/3 dagen met de batterij, in het begin was dat zelf meer dan een week.. Maar ik hoor vaak dat mensen elke dag hun iphone opladen.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 07:07

Als ik hem veel gebruik zoals in de pauze (Apps) en heen en terug naar mn werk met muziek aan...
Doe ik der een dag mee... Het vreet namelijk batterij (spelletjes enzo + Internet)

En als je alleen Belt & Sms't dan ben je wel een enkele dagen zoet!

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 07:24

Ik moet hem echt elke dag opladen maar doe er ook echt veel mee. Thuis internetten doe ik eigenlijk bijna alleen op telefoon.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 07:26

IKbenEllen schreef:
Kan iemand mij eens in jip en Janneke taal uitleggen hoe het zit met dataroaming. Ik ga bijna nooit naar het buitenland maar als ik dat doe zet ik hem op vliegtuigmodus. Ik dacht, maar dan kan ik toch ook gewoon dataroaming uit zetten. Zoek zoek, gevonden, staat ie al permanent uit! Wat heb ik gemist, en hoe zit dat nou met dat buitenland????

Ik quote mezelf maar even O:)

Aulaantje_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 07:55

Mijn moeder hoor ik er vaak over klagen dat haar batterij snel op is, ging ik kijken, als hij op 50% zit vindt ze al dat ie op is :Y) ja dan schiet het op XD
Ik doe meestal een dag met mijn batterij, en ik durf gerust van mezelf te zeggen dat ik hem veeeuuul gebruik. Ik zit namelijk de hele dag te whatsappen en te facebooken O:) beetje internet om roosterwijzigingen te bekijken of om nutteloze weetjes op te zoeken.
Denk dat je, als je alleen maar belt en smst inderdaad wel een paar dagen met je batterij kan doen! :j

Chrissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 08:59

Ellen, als je data roaming uit staat kan je gewoon je telefoon aanlaten in het buitenland! :)