Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prii_boy schreef:Ik heb zojuist even mijn broer gevraagd, maar hij had het ook specefiek van de telefoonnummers gedaan..
Saskiaatje schreef:Dan zouden ze toch gewoon in z'n iTunes moeten staan? Heeft 'ie ze niet meteen gezien toen 'ie ze geëxporteerd heeft?
En anders gewoon de nieuwe iPhone aansluiten, backup op die iPhone zetten (laten synchroniseren), dan zie je vanzelf of de telefoonnummers erop staan.
prii_boy schreef:Saskiaatje schreef:Dan zouden ze toch gewoon in z'n iTunes moeten staan? Heeft 'ie ze niet meteen gezien toen 'ie ze geëxporteerd heeft?
En anders gewoon de nieuwe iPhone aansluiten, backup op die iPhone zetten (laten synchroniseren), dan zie je vanzelf of de telefoonnummers erop staan.
Dat is juist het probleem, hij wilt geen nieuwe iPhone meerIs het dan ook mogelijk om de nummers weer boven water te krijgen?
IKbenEllen schreef:Kan iemand mij eens in jip en Janneke taal uitleggen hoe het zit met dataroaming. Ik ga bijna nooit naar het buitenland maar als ik dat doe zet ik hem op vliegtuigmodus. Ik dacht, maar dan kan ik toch ook gewoon dataroaming uit zetten. Zoek zoek, gevonden, staat ie al permanent uit! Wat heb ik gemist, en hoe zit dat nou met dat buitenland????