Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imd schreef:Douchecabine nog in die 9m2? Heb je dan wel plaats voor een 2p bed? En hoe doe je dat met vocht&warmte eigenlijk? Zou best eens kunnen dat dat ene huisje dat heeft namelijk..
Suuskipje schreef:Ah wat gaaf zeg!!! Wat voor huis is het, hoe groot?
Wij krijgen volgende week vrijdag de sleutel
moonsparkle schreef:Nou m'n vriend is er in de avond langs gegaan en het was toch niks dus we gaan ook niet kijken. Sowieso was het dus iets duurder en daarbij had het huis heel weinig licht. De schuur stond vlak voor je slaapkamer raam en de tuin was één grote jungle inclusief grote boom en het balkon van de bovenburen valt over je hele tuin. Daarbij zag hij bij de buren erboven wietplanten op het balkon....
maar...niet getreurd! we zijn voor vrijdag alweer uitgenodigt! het gekke is alleen dat we 9e staan? Het is een huis met 2 slaapkamers en ook een tuinwel op het noordwesten maar als ik kijk via google maps zijn de tuinen wel groot en geen bomen
het is ook nog 's goedkoper dan t andere huis dus mn vriend gaat vanavond weer polshoogte nemen.
imd schreef:Douchecabine nog in die 9m2? Heb je dan wel plaats voor een 2p bed? En hoe doe je dat met vocht&warmte eigenlijk? Zou best eens kunnen dat dat ene huisje dat heeft namelijk..
Airborn schreef:imd schreef:Douchecabine nog in die 9m2? Heb je dan wel plaats voor een 2p bed? En hoe doe je dat met vocht&warmte eigenlijk? Zou best eens kunnen dat dat ene huisje dat heeft namelijk..
Jep, mn 2p bed past er in, heb keukenkastjes boven hoofdeind van mn bed hangen, waar ik nog onder kan zitten, als extra kast ruimte, en dat werkt echt prima. En heel veel loopruimte is er niet in de slaapkamer, maar het is een slaapkamer dus dat hoeft ook nietHet ziet er niet klein uit als je het ziet, dus werkt echt prima. Qua vocht: ventilatie dr in, en hoe dat verder gaat werken in de winter, erhm, daar ga ik achter komen
Nu in de zomer werkt eht iig best ok.