kitty_gomez schreef:Wollen inlegzooltjes. Helemaal blij mee, lekker warme voeten
ja he wat zo'n simpel zooltje al niet doet, ben er ook verbaasd over en dat voor 55 ct
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
d0nnaa_dan schreef:Nee, het ging nog anders haha..
Action slot hangt altijd om mijn fiets maar zet m er niet altijd mee vast. Gisteren gewoon naar de bushalte gefietst en mijn fiets neer gezet zonder het slot er om...
Kom ik weer terug heeft een of andere debiel mijn fiets vastgeketend! Kon m dus niet meer meenemen. Action slot erom heen gedaan, naar huis gelopen en politie gebeld. Dit schijnt vaker te gebeuren, dan komen ze op een later tijdstip terug om hem te jatten!
Ben om 6 uur nog wezen kijken, slot zat nog. Om half 9 terug met betonschaar maar het vreemde slot was verdwenen!!
En mijn fiets stond er nog omdat hij vaststond met mijn Action slot
Anders hadden ze dus hun slot eraf gehaald en mijn fiets ingeladen.
Miepie77 schreef:@d0nnaa_dan : zo dan heb je idd mazzel gehad door je Action slot, wat zijn mensen ook brutaal he om er gewoon een ander slot om te hangen
BrankaZ schreef:Miepie77 schreef:@d0nnaa_dan : zo dan heb je idd mazzel gehad door je Action slot, wat zijn mensen ook brutaal he om er gewoon een ander slot om te hangen
Dat is een 'geintje' dat ze al heel lang uithalen. Denk dat het al 25 jaar geleden is geweest dat het bij mijn vader op het station werd uitgehaald.
Miepie77 schreef:zijn hier mensen die de kunstkerstboom hebben van de Action, zit erover te denken zodat ik die naalden niet meer binnen heb, is het een beetje een volleboom en blijft ie mooi of valt ie tochwel uit?