Ik heb sinds december de HTC Desire C gekocht. Ik wás hartstikke blij met dit toestel, totdat hij uitviel een paar keer per dag. Dat klopte niet, dus kreeg ik een nieuwe batterij. Misschien zou het daar aan liggen. Aan de batterij lag het ook niet, want hij viel nog steeds vanzelf een paar keer per dag uit. Toen kreeg ik een nieuwe mobiel, de zelfde uiteraard. Ook deze had problemen. Hij viel ook uit, een paar keer per dag. Weer ging ik terug, en kreeg ik weer een nieuwe Desire C. Hij moet het toch tenslotte doen ?! Toen had ik dus de 3e HTC Desire C. Deze reageerde opeens niet meer op touch, dus ik had er niets aan, en ook deze viel uit een paar keer per dag... Dus kreeg ik wéér een nieuwe. En dat wás mijn vierde HTC Desire C. Déze moest het doen, kom op. De vierde al ... Maar nee hoor. Na de 2e dag viel deze uit, en was niet meer aan de praat te krijgen. En nu heb ik dus niks meer, heb een klachtenbrief gestuurd naar HTC, en krijg deze week nog wat te horen.
Niet normaal, 4 dezelfde mobieltjes in nog geen 4 maanden allemaal kapot en defect ?
De zaak waar ik heb hem gekocht (Phonehouse), vond het ook zeer slecht. Dus nu wil ik graag een andere mobiel natuurlijk