Niet normaal, 4 dezelfde mobieltjes in nog geen 4 maanden allemaal kapot en defect ?
De zaak waar ik heb hem gekocht (Phonehouse), vond het ook zeer slecht. Dus nu wil ik graag een andere mobiel natuurlijk
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
De zaak waar ik heb hem gekocht (Phonehouse), vond het ook zeer slecht. Dus nu wil ik graag een andere mobiel natuurlijk

. Ik heb nu sinds november de HTC One S, ben er erg tevreden mee. Hij is erg gebruiksvriendelijk en heeft een groot geheugen. Ook werkt hij snel. Het enige probleem waar ik tegenaan loop is dat er een softwarefout in zit, moet dus binnenkort even naar de winkel toe waar ik deze gekocht heb. Daar zetten ze er een nieuwe software op, duurt ongeveer twee uren. Probleem is nu nog om de tijd te vinden om er heen te gaan, vind het namelijk erg frustrerend dat ik mijn telefoon soms niet normaal kan gebruiken omdat hij hem flipt. Dat opnieuw opstarten heb ik ook veel problemen mee gehad met vorige HTC's, met deze valt het heel erg mee (denk ongeveer 5x sinds november).
Wat bleek... 4 weken later werd ik gebeld onder het mom: ''Die fout kunnen we echt niet maken, we sturen je een nieuwe HTC op.'' Hoppa, dat is dus de 4e