HTC Telefoons - deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 13:43

Ik heb sinds december de HTC Desire C gekocht. Ik wás hartstikke blij met dit toestel, totdat hij uitviel een paar keer per dag. Dat klopte niet, dus kreeg ik een nieuwe batterij. Misschien zou het daar aan liggen. Aan de batterij lag het ook niet, want hij viel nog steeds vanzelf een paar keer per dag uit. Toen kreeg ik een nieuwe mobiel, de zelfde uiteraard. Ook deze had problemen. Hij viel ook uit, een paar keer per dag. Weer ging ik terug, en kreeg ik weer een nieuwe Desire C. Hij moet het toch tenslotte doen ?! Toen had ik dus de 3e HTC Desire C. Deze reageerde opeens niet meer op touch, dus ik had er niets aan, en ook deze viel uit een paar keer per dag... Dus kreeg ik wéér een nieuwe. En dat wás mijn vierde HTC Desire C. Déze moest het doen, kom op. De vierde al ... Maar nee hoor. Na de 2e dag viel deze uit, en was niet meer aan de praat te krijgen. En nu heb ik dus niks meer, heb een klachtenbrief gestuurd naar HTC, en krijg deze week nog wat te horen.
Niet normaal, 4 dezelfde mobieltjes in nog geen 4 maanden allemaal kapot en defect ? :P De zaak waar ik heb hem gekocht (Phonehouse), vond het ook zeer slecht. Dus nu wil ik graag een andere mobiel natuurlijk :)

Warboel

Re: HTC Telefoons - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 14:14

Alternate kan je prima gewoon veilig bestellen hoor :j

Oei Desire C heb ik geen ervaring mee. Heb het wel eens vaker gehoord dat als je een HTC een keer overnieuw opstart als je geen bereik heeft ze dat uit zichzelf blijven doen. Maar dat lijkt me bij jou dan zeker niet het probleem :=

Ben toch blij dat ik niet voor de One gegaan ben, had vandaag even de One X van een vriend vast en ik moet 'm dan constant anders vastpakken om bij knopjes te kunnen omdat ik best wel kleine handen heb. Heel irritant, irriteerde me er nogal aan.

wiifke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 14:18

Hoe is het mogelijk zou je dan denken, 4 telefoons :n. Ik heb nu sinds november de HTC One S, ben er erg tevreden mee. Hij is erg gebruiksvriendelijk en heeft een groot geheugen. Ook werkt hij snel. Het enige probleem waar ik tegenaan loop is dat er een softwarefout in zit, moet dus binnenkort even naar de winkel toe waar ik deze gekocht heb. Daar zetten ze er een nieuwe software op, duurt ongeveer twee uren. Probleem is nu nog om de tijd te vinden om er heen te gaan, vind het namelijk erg frustrerend dat ik mijn telefoon soms niet normaal kan gebruiken omdat hij hem flipt. Dat opnieuw opstarten heb ik ook veel problemen mee gehad met vorige HTC's, met deze valt het heel erg mee (denk ongeveer 5x sinds november).

Warbling: Ik kan prima overweg met de grootte van mijn One S. Kan ook net niet bij de blokkeerknop als ik hem in mijn hand heb liggen, maar merk er tijdens het gebruik eigenlijk weinig van.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 16:49

One S is ook kleiner dan de One X :)

Ik heb nooit opstartproblemen gehad met mn HTC's.

Yunaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 18:12

Jaa, heel raar hè... Ik had gewoon flink pech zei Phonehouse al tegen mij. Eigenlijk mogen ze zo vaak niet eens een nieuwe mobiel geven. Maar bij de derde mobiel, deed hij het weer niet, en hebben ze hem op laten sturen omdat ik toen echt geen nieuwe mobiel meer mocht := Wat bleek... 4 weken later werd ik gebeld onder het mom: ''Die fout kunnen we echt niet maken, we sturen je een nieuwe HTC op.'' Hoppa, dat is dus de 4e :=

HTC One X vind ik zelf wel erg mooi, maar zeker niet praktisch. Je kan hem ook helemaal niet even snel in je broekzak proppen, is dat ding veel te groot voor. Ik ken zelfs iemand die problemen had met de verbinding van die mobiel, dus die heeft hem ook binnen een halfjaar opgestuurd met een klacht. En dus een Samsung S3 gekocht.

Heeft iemand ervaringen met de HTC Desire S ? Ik durf eigenlijk geen HTC's meer te nemen, maar stiekem vind ik ze nog steeds goed :o

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 23:30

Ik heb de HTC One S, besteld, hopelijk komt hij snel binnen! :D