Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
barbar schreef:is dat niet erg hard om je hoofd op te leggen?
moet je er erg aan wennen?
xXutopiaXx schreef:Net even de secondelijm van de Action getest, die is priiima!! Zelfs mn vingers zaten aan mekaarMaar dat zegt waarschijnlijk nog meer over mij dan over de lijm
xConnie schreef:die gezichtsmaskerdoekjes heb ik geprobeerd, maar wat een onhandige dingen.. blijven niet echt goed plakken, en 'passen' helemaal niet op m'n gezicht. Irritant is dat!
als ik de bodyscrub, zelfbruiner spray en voetbadtabletten heb gebruikt, laat ik hier wel weten hoe het bevalt!
AppelQueen schreef:xXutopiaXx schreef:Net even de secondelijm van de Action getest, die is priiima!! Zelfs mn vingers zaten aan mekaarMaar dat zegt waarschijnlijk nog meer over mij dan over de lijm
nee, de lijm spoot er bij mij uitlijm te dun en tubes te slap.
vingers aan elkaar en voetzool aan het laminaatgelukkig had ik genoeg eelt om een stukje voetzool te misen
Jaan81 schreef:Ik heb slechts een soort zien hangen, een rode met 4(?) GB, een heel simpel model. Ze hangen bij de kassa.Hebben ze bij de Action veel en vooral LEUKE USB-stickjes?
AppelQueen schreef:_Saar schreef:Weet iemand of ze bij Action ook (kleine) bloempotten hebben?
Ja! heel veel keuze heb van de week ene leuke pot gekocht
SAKKIA schreef:Mijn moeder koopt bij de action trouwens altijd van die kauwschoentjes voor de hond, maar die kunnen we nergens meer vinden![]()
Ben al bij verschillende actions geweest en nergens liggen ze nog.
De hond is er gek op en sleept altijd met zo'n schoentje en als mijn ouders weggaan en de hond moet even alleen blijven smeert ze de binnenkant in met een beetje smeerkaas o.i.d. zodat de hond voor een hele poos even wat te doen heeft