Ben helemaal hieper en zit al de hele middag met een grijns van oor tot oor nu kan het echte klussen gaan beginnen (of nou ja over een aantal weken haha)
Ariebombarie
Geplaatst: 04-11-10 17:52
Anke_Amigo schreef:
gefeliciteerd Sizzy, mooi huisje hoor!
hey aar, jij ook hier
once in a while
nikita73
Geplaatst: 04-11-10 18:02
@ naath86. Hmm, Met water was ik al aan het kliederen, ook al wel met een plantenspuit. Ik laat het alleen niet een paar min. inweken. Misschien dat dat het is. Zal eens proberen. Ik vind de matte tegeltjes ook het leukst. Maar had van iemand gehoord dat je dan de vetspetters er beter op kon zien? Onze keuken zelf is niet glanzend.
@ sizzy, mooi huisje hoor! Ook een leuke keuken! Daar kan je mooi een boel in kwijt. Als ik zo al die kastjes zie.
wij deden met een natte spons (water) over het behang, even in laten trekken en vlak voor het verwijderen nog een keer natmaken. Dan vervolgens met een plamuurmes eraf steken.
Of met je stoomstrijkijzer dan hoef je geen stoomapparaat te huren !
Mootje
Geplaatst: 04-11-10 20:27
Sizzy, Wat een leuk huis Gefeliciteerd. Wanneer is de overdracht? Marley, Ik vind je kerstboom gezellig! Ik vind het zo stom om voor mij alleen een boom te kopen en op te tuigen
nu al een kerstboom? das best vroeg ik denk niet dat ik dit jaar een boom plaats. 21 dec vliegen wij terug naar NL namelijk en zitten dan voornamelijk bij familie en vrienden
Twee weken geleden stonden de eerste bomen hier alweer bij de bouwmarkt.
De kerstspullen liggen hier ook als weer 1,5 maanden in de winkels.
Binnenkort maar eens een belletje plegen. We gaan dit jaar onze kerstboom uitzoeken bij een kweker. Ergens in december wordt hij gekapt en kunnen we hem halen.
Suuszels
Geplaatst: 04-11-10 21:18
Kerstboom komt er bij mij ook pas in als die man op dat witte paard weer weg is Kan dit jaar wel lekker een lijstje maken omdat ons huis ergens eind december/begin januari opgeleverd wordt *moeten nog een datum afspreken*
Gefeliciteerd Sizzy en Suuszels! Beiden echt heel mooie huisjes, vind vooral dat authentieke aan jouw appartement heel mooi Sizzy, en wat hebben jullie een heerlijk groot balkon Suuszels! Ook lekker ruime kamers zo te zien, erg leuk hoor!
Prachtige boom Marley, gezellig! En inderdaad, als júllie nou zin hebben in de boom, gewoon doen, je zet 'm toch voor jezelf neer en niet voor de buitenwereld
Bedankt nog voor de leuke reacties hier op onze woonkamer, we zijn er ook echt heel blij mee De vloer was niet direct onze eigen keus geweest (ik vind laminaat met zo'n grote tegelstructuur heel mooi), maar deze vloer bleef in de hele woning achter en was nog in prima staat en vonden we ook mooi, dus gekozen die niet te vervangen
Heb nu ook foto's van de slaapkamer, alleen lastig om de hele kamer er vanuit 1 hoek op te krijgen, dus 2 foto's. Aan de slaapkamer zit ook het balkon (met heerlijk uitzicht, zitten op 4 hoog ), maar niet te zien hier omdat de gordijnen al dicht zijn
pullaar
Geplaatst: 04-11-10 21:50
Gehongen .... klinkt toch goed
@Naath86 : het is een eiken tafel, wit geolied. Is zo gemakkelijk in onderhoud, je ziet er helemaal niets op, en dat met 2 kleine kids elke dag aan tafel
Mootje
Geplaatst: 04-11-10 21:51
Suuszels, Jij hebt ook een mooi huis gekocht! Mae, Mooie slaapkamer Die sprei heb ik ook.
Pullaar: Bedankt! Wij willen straks in ons huis een houten vloer, wit geölied eiken! Vind de tafel echt heel mooi, dus ben er helemaal van overtuigd dat ik die kleur op de vloer wil!! Alleen zelfde kleur meubels vind ik dan niet mooi erop.. Waarschijnlijk krijgen we dan teak houten meubels.
merel_gomez
Geplaatst: 04-11-10 22:02
.
Laatst bijgewerkt door merel_gomez op 07-03-24 17:39, in het totaal 1 keer bewerkt
nikita73
Geplaatst: 04-11-10 22:18
Zo, zijn net bij de keukenboer geweest. Hebben een monster van het aanrechtblad, kastje en tegels meegekregen. Dan kunnen we die eens rustig in ons huis bij daglicht bekijken. Hoop dat het morgen overdag ook zo goed lijkt. Dan hoeven we die keuze niet meer te maken!