Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
chaanttaall schreef:nu heb ik een vraag:
ik heb een Samsung chat 335 (S3350) en ik wil daar graag gratis apps op downloaden. Hoe kan ik dit doen?
want er is wel een store maar daar kan je alleen maar apps kopen en ik wil ze dus graag gratis.
weet iemand hoe ik dit op mijn mobiel kan downloaden?
Bedankt!
Ikwashier schreef:Als ik deze koop, kan ik er dan mijn eigen prepaid vodafone kaartje in doen?
http://www.bol.com/nl/p/elektronica/vodafone-prepaid-acer-betouch-e130-zwart-2gb-microsd-kaart/9005000011156829/index.html
Georgette schreef:Wie weet of het nog steeds zo is bij Vodafone dat je 4 maanden voordat je contract afloopt een nieuw toestel kan uitkiezen?
Macs schreef:Ikwashier schreef:Als ik deze koop, kan ik er dan mijn eigen prepaid vodafone kaartje in doen?
http://www.bol.com/nl/p/elektronica/vodafone-prepaid-acer-betouch-e130-zwart-2gb-microsd-kaart/9005000011156829/index.html
Er staat bij, vodafone. en; Simlockvrij: Nee.
Dus als je geen vodafone kaartje hebt gaat dat nie.
Citaat:Het duurt nog even maar zometen is het zover, ik mag een nieuwe mobiel uitkiezen!![]()
Ik ben dit keer niet veeleisend:
- Geen touchscreen
Dat is alles eigenlijk.
En dan kom je uit op van die koelkasten van mobiels (sorry)
Maar toen kwam de BlackBerry.
Ik had gelezen dat je beter een bold kunt nemen als je die kán nemen.
Nu ging ik dus kijken bij Vodafone (waar ik zit) en daar hebben ze alleen maar bold.
Dus Curve wordt het niet.
Maar wat zijn jullie ervaring met BB?
En als ik bij Vodafone een abbo neem van Bel + Sms + internet, kan ik dan pingen, whats app etc. ?
Of moet ik BB Internet, en kan ik daar dan ook mee op gewone sites?
En als ik hem dan heb, is het dan niet over een jaar dat ik hem nooit mee bij me heb omdat BB niet meer
"stoer" is?
Graag jullie meningen!
Georgette schreef:Wie heeft er ervaring met de Galaxy? Ik twijfel nog een beetje tussen die en de Iphone. Komen ze bijna overeen met elkaar of zijn er toch grote verschillen?
lovebelly schreef:Het duurt nog even maar zometen is het zover, ik mag een nieuwe mobiel uitkiezen!![]()
Ik ben dit keer niet veeleisend:
- Geen touchscreen
Dat is alles eigenlijk.
En dan kom je uit op van die koelkasten van mobiels (sorry)
Maar toen kwam de BlackBerry.
Ik had gelezen dat je beter een bold kunt nemen als je die kán nemen.
Nu ging ik dus kijken bij Vodafone (waar ik zit) en daar hebben ze alleen maar bold.
Dus Curve wordt het niet.
Maar wat zijn jullie ervaring met BB?
En als ik bij Vodafone een abbo neem van Bel + Sms + internet, kan ik dan pingen, whats app etc. ?
Of moet ik BB Internet, en kan ik daar dan ook mee op gewone sites?
En als ik hem dan heb, is het dan niet over een jaar dat ik hem nooit mee bij me heb omdat BB niet meer
"stoer" is?
Graag jullie meningen!