[Centraal]Bokkers op de woningmarkt!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Brainless

Re: Bokkers op de woningmarkt!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 09:25

Poeh, heb net ook TNT ingevuld..... vroeger was de doorstuurservice gratis, nu 35E.
Helaas zijn we het wel verplicht, omdat we zover weg gaan wonen en niet even langs kan wippen om je oude post op te halen.

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-10 09:43

Wat een geld! Wij hebben dat inderdaad ook gewoon nodig, vanwege de afstand. Tja, dat krijg je ervan hè, privatisering van de post-markt.....

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 10:03

wij krijgen ook 1 juni de sleutels en dan moet er nog verbouwd. Die verhuisservice ga ik ook eens bekijken, lijkt me ook handig!
Kijkers van afgelopen week hebben gemeld dat beneden perfect was, maar ze vonden boven te klein (?) ze hebben 2 pubers en er zijn 5 (!) kamers boven?????? weliswaar 1 kleintje en 3 normale en 1 grote, maar te klein??? Nou ja we wachten maar af, er hoeft maar 1 iemand te zijn die ons huis wil hebben..

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 11:07

Precies Josefien, de koper is geboren, zeggen we hier altijd. Alleen waar zit ie he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 11:50

Even een algemene vraag: hebben mensen hier een aankoopmakelaar in de hand genomen, en zo ja, wat zijn daar de voordelen van?
Met bieden lijkt het me wel fijn dat er iemand bij is die weet wat je kunt maken (kun je er 10% onder gaan zitten, of maar 5%? Of juist wel 20% bij een eerste bieding?), maar aan de andere kant zal hij/zij wel een flinke bedrag willen vangen voor de werkzaamheden, dus dan is het voordeel bij het onderhandelen alweer weg...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 12:26

Zesiram schreef:
[naam] schreef:
wij hebben vandaag getekend en 1 juni al de sleutel!!

Dat is snel zeg! Dan moet je nog veel regelen!

Ik heb net het verhuispakket besteld bij TNT, ben benieuwd wat dat allemaal kan regelend. Alles apart aanschrijven is in ieder geval erg veel werk.

wordt al voor de tweede keer verhuizen dus we weten wel wat we moeten doen.

ga vanmiddag eens een lijstje maken wat en hoe

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 12:29

Vonneke, was het nou kopen of huren geworden? Had het even gemist geloof ik.

Gefeliciteerd iig!

Josefien, wat een kulreden idd.. Met 5 kamers heb je toch mogelijkheden genoeg zou je zeggen? :n

xamberr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 13:04

heey
ons huis staat helaas ook te koop !
nu al bijna een jaar ,we hebben veel kijkers gehad meer dan de helft van de kijkers konden de financiering niet rond krijgen.

hhaahaa ik blij nu blijfen we waarschijnlijk wonen alleen gaan we wat verbouwen in mijn voordeel.

ik blij :D

xamberr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 13:05

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 13:26

wat een schitterend huis!!!!

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 13:32

Inderdaad een prachtig huis. Maar in een prijsklasse waarin heel veel schitterende huizen te koop zijn :-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 13:39

Xamberr, wees blij dat jullie daar nog mogen blijven wonen zeg! Wauw! Wat gaat er nu verbouwd worden als ik vragen mag?

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 13:45

Wauw, wat een mooi huis. En mijn ideaal: een boekenkast met een ladder :D.

Het huis van mijn vader heeft ook in die prijsklasse te koop gestaan, nul kijkers in twee jaar, nu dus maar weer uit de verkoop gehaald. Ik denk dat het daar vooral de locatie was, Zeeuws-Vlaanderen is niet zo makkelijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 13:51

Zijn er dan huizen in Zeeuws-Vlaanderen die zoveel kosten? :+ Mijn familie woont daar, ook in mooie grote ruime vrijstaande huizen met land enzo... maar dat viel zelfs niet in die prijscategorie. Terwijl als het hier (omg. Utrecht) had gestaan met die ruimte, was het zo weg, zelfs voor die prijs!

Xamber, wel een prachtig huis zeg! Is die kamer met de roze muur van jou? ;)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 29-04-10 13:57, in het totaal 1 keer bewerkt

veerledec

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 13:52

Laatst bijgewerkt door veerledec op 29-04-10 13:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 13:53

Mijn ouders hebben gisteren een gesprek gehad met de verkoper van het kavel en ze zijn tot een akkoord gekomen. :):)
Alleen denkt de gemeente dat er iets van archeologische onzin onder de grond zit, dus dat gaan ze onderzoeken. Als dat niet zo is en de gemeente keurt de bouwplannen goed, dan kunnen ze beginnen met bouwen. :D

Zesiram

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-04-10 15:44

Wow wat een mooie huizen komen er nu voorbij! Daar kunnen wij alleen van dromen :P

@Saskiaatje: heb je het ene opgelost, kom je in het volgende. Dat archeologie-gedoe kan nog best lastig zijn, begreep ik hier op kantoor (zit bij een gemeente op het moment)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 17:17

tis inderdaad te hopen dat er echt niets gevonden wordt.

anders ben je straks weer tijden zoet voordat je echt aan de gang kunt.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 17:23

Inderdaad , lijkt me niet echt grappig als er een half Romeins dorp onder blijkt te liggen dat ze de komende 3 jaar met kwastjes en tandenstokers uit gaan graven :P

Josefien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 17:29

pmarena schreef:
Inderdaad , lijkt me niet echt grappig als er een half Romeins dorp onder blijkt te liggen dat ze de komende 3 jaar met kwastjes en tandenstokers uit gaan graven :P

wahahaha ik zie het voor me, maar inderdaad niet fijn!
Xamberr enorme mooie woning en ook enorme prijs dus ja ik snap het wel in deze tijd dat het niet zo gauw verkocht wordt...maar wat gaan jullie nu verbouwen in jouw voordeel??? (stallen aan huis?? :D zwembad dichtgooien en rijbak maken? :D )
Veerledec ook al zo'n vet huis, maar inderdaad Zeeuws Vlaanderen he..

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 20:53

haha ja dat vroeg ik me ook al af. een heel mooi huis maar ongeschikt voor een paardenliefhebber

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 21:15

Wat komen er hier grote maar ook dure huizen voorbij! Wist niet dat veel bokker zo rijk zijn (mensen met paarden hebben een hemel op aarde maar als ze sterven valt er niets te erven :P).

Het toekomstige huis(je) van mijn vriend en ik zal in een iets lagere prijsklasse liggen :D.
Ik denk dat wij rond de 250.000 moeten gaan kijken, meer zit er voorlopig niet in (of we moeten morgen de jackpot winnen bij de Staatsloterij).
Sport is dan natuurlijk om voor dat budget wel je droomhuisje te kopen, we willen niet veel. Als het maar een schattig (liefst wit) klein huisje is met een klein bostuintje in het bos.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 22:00

Zesiram schreef:
Wow wat een mooie huizen komen er nu voorbij! Daar kunnen wij alleen van dromen :P

@Saskiaatje: heb je het ene opgelost, kom je in het volgende. Dat archeologie-gedoe kan nog best lastig zijn, begreep ik hier op kantoor (zit bij een gemeente op het moment)

Ja, dat geloof ik ook graag. En het onderzoek moet ook nog eens op onze kosten. :roll:

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-10 22:02

xamberr schreef:

Jij woont niet mega ver van mij en mijn vriend vandaan. Alleen is ons huis ietsje goedkoper. ;)Haal de eerste 1 eraf, doe hetgeen wat na de 1 stond door de helft en het is nog 80.000 meer. :D

xamberr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-10 19:14

ehm de kamer boven onze dubbele garage komt een badkamer en in de garage nog een keukentje en dan woon ik bijna op mezelf ( zo zal het voelen denk ik ) en dat word min nieuwe kamer (A)
heb al een mooie grijze hoekbank gekocht helemaal happy

@ Ffortuna jaa hoe raad je het dat is indd mijn kamer.

en nu kunnen de paarden ok blijfen dat ik bij mij om de hoek 3 minuten lopen (A)
uit mijn raam kan ik alle veulentjes in de wei zien staan super cute !