meer mensen die niet kunnen bellen met vodafone

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 00:26

nou ben om half 2 begonnen vanmiddag met de ongein rond 7 uur had ik weer een beetje bereik ineens weer alles weg.. Nu afentoe een smsje kunnen sturen of ontvangen maar heel zelde .. Maar bellen en gebelt worden lukt nog steeds niet grrrrr

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 00:31

Vanavond kreeg ik wel een berichtje dat iemand rond 3 uur had gebeld. Ik kan nog steeds niet bellen of smsen en ook niet gebeld of gesmst worden, maar krijg wel berichtjes van gemiste oproepen >;)

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 00:33

Lyonesse schreef:
Hier nog steeds niks.
Net allemaal mensen in de trein en bus die dachten dat hun telefoon stuk was :D :D :D

Ben jij mij tegengekomen vanmiddag? Ik heb m'n hele foon uit elkaar gesloopt in de hoop dat het nut had :+

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 00:42

Yessy schreef:
Lyonesse schreef:
Hier nog steeds niks.
Net allemaal mensen in de trein en bus die dachten dat hun telefoon stuk was :D :D :D

Ben jij mij tegengekomen vanmiddag? Ik heb m'n hele foon uit elkaar gesloopt in de hoop dat het nut had :+

Uuh weet niet? :D Welke regio? :') Hoorde inderdaad iemand zeggen dat diegene de telefoon in onderdelen in de zak had zitten haha :))

Yessy

Re: meer mensen die niet kunnen bellen met vodafone

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 00:44

Ik ben vanmiddag van Gouda naar Utrecht (en vervolgens naar de uithof) geweest met de trein, heb de halve reis met m'n foon zitten pielen omdat 'ie het niet deed... :D

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 00:49

Nee, dan was jij het niet :)) Ik zit aan de andere kant van nederland :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 00:52

Vanmiddag rond half 2 iemand gesmst, kreeg net een ontvangstbevestiging... :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 00:54

Rij ik vanavond naar een vriendin toe, nieuws op de radio. 'De storing bij Vodafone is bij de meeste mensen opgelost' Ik vriendlief al een paar keer proberen te bellen, niet bereikbaar.. Kom ik bij mijn vriendin, had haar gesmst toen ik wegreed, normaal smst ze altijd terug, had niks gehad. Dus ik vroeg of ze Vodafone had, ja dus, ook niet bereikbaar..

Wel heel toevallig dat het bijna was opgelost maar dat de 2 mensen die ik nodig had nog steeds problemen hadden :+

Maar vriendlief kon mij net wel bellen, alleen ik hem niet dus..

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 01:07

Volgens mij valt het nog wel tegen met dat opgelost zijn...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 01:09

Dat denk ik ook, ik ging om half 11 bij mijn vriendin weg en toen kon ze mij nog niet bellen en ik haar niet..

justahorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 01:11

hier ook nog niks.

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 01:13

Bij mij doet hij het inmiddels al een tijdje, vanaf 6 uur ongeveer kon ik weer bellen..

Maar smsen nog niet..
Inmiddels ook weer
Net ff getest en doet t nog :)

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 01:15

Heb nu net weer smsjes kunnen versturen, maar ze kwamen er niet achter elkaar door. Gebeld worden lukte net ook weer even. Zucht :=

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 01:18

Ik kon vanaf een uurtje of 6/half 7 weer aan de gang. Vond het al verdacht stil met dat ding :=.

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 01:20

Je zal vandaag maar jarig geweest zijn met een Vodafone mobiel :(:)

MaaikeMo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 01:21

Sorriso schreef:
Ik kon vanaf een uurtje of 6/half 7 weer aan de gang. Vond het al verdacht stil met dat ding :=.

Haha dat had ik ook!
En toen dacht ik, he ik moest nog gebelt worden, was niet gebeurd.. dus ik wil terug bellen.. alleen noodoproepen?? ik snapte er niks van, had wel bereik.. nouja zal wel, paard van de wei geplukt sta op stal, hoorde ik t bericht op de radio :D

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 01:22

Ik kreeg net een gefrustreerd vriendje op msn, dat hij heel erg zijn best gedaan had op een spontaan lief smsje naar mij en dat hij het maar niet verzonden krijgt. :') Bij hem werkt het nog niet, maar mn ma heeft de hele dag nergens last van gehad. Ook vreemd. :=

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 01:23

Ik heb net een dag een nieuwe telefoon, was bang dat ik 'm weer terug kon sturen. Heb wel de nieuwssites gevolgd dus wist al vrij snel wat er aan de hand was.

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 01:30

MaaikeMo schreef:
Sorriso schreef:

Haha dat had ik ook!
En toen dacht ik, he ik moest nog gebelt worden, was niet gebeurd.. dus ik wil terug bellen.. alleen noodoproepen?? ik snapte er niks van, had wel bereik.. nouja zal wel, paard van de wei geplukt sta op stal, hoorde ik t bericht op de radio :D

Ik zat op school en een klasgenoot zat lichtelijk te vloeken op de Vodafone site. Dus ik vroeg wat er aan de hand was, of hij over zn btg heen zat misschien. Nee, zijn telefoon deed het niet. Ik nog droog: 'Oh de mijne wel'. Dus niet :=. Daarna even gegoogled, en er stond een nieuwsbericht op internet.
Denk dat heel veel mensen pech hebben gehad als ik dit zo lees, al stond er in dat nieuwsbericht dat er bepaalde regionen getroffen waren. Als ik dit hier zo zie vraag ik me eerder af welke bepaalde regionen niet getroffen waren :=.

Spritz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 01:31

Eightlegged schreef:
Je zal vandaag maar jarig geweest zijn met een Vodafone mobiel :(:)

Hihi, vriendin van mij toevallig, MarlinH hier op bokt.

Had vannacht smsje gestuurt om te feliciteren, ging prima. Vanmiddag om te vragen hoelaat ik langs zou komen, maar toen lukte het niet.. Lang leve de huistelefoon :D.

Lin88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 08:30

Update: Bij mij doet hij het gewoon nog steeds niet. Vriendlief is aardig over de flos. Heeft een eigen bedrijf en alleen op zijn 06 te bereiken. Mooi niet dus.

CarinaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 08:31

ik kan nogsteeds mn vriend niet bellen.
Naar huistelefoon gaat wel.
Sms lukte gisteravond al weer.

daisy_tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 08:32

bij mij ook nog steeds niet!!!
had wel 2 smsjes kunnen ontvangen, maar voor de rest doet ie het ook niet meer..

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 08:32

Ik heb vanmorgen smsje gekregen en kon er ook eentje terug sturen :D Alleen opvragen beltegoed (niet via de infolijn maar die code) wilde nog niet echt :(

Ben benieuwt voor hoelang die het doet enz.
edit; de site doet het ook weer!!! Staat verder niks over op volgensmij of het verholpen is ofzo.

czarina

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-09 08:37

nou hier dus nog steeds niks. Ben nu al aardig gefrustreerd.
Afschuwelijk eigenlijk dat een mens zo afhankelijk is van een telefoon.. Vanmiddag maar even om een prepaid van kpn.
Dan heb ik altijd nog iets achter de hand voor noodgevallen..