Joonsel schreef:Hoi,
ik heb een vraagje, namens een vriendin. Ze wil graag de fabrieksinstellingen terugzetten, maar er wordt om een code gevraagd. Is dit een standaard code? Zo ja, waar kan ik die vinden?
Dat is gewoon 0000
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Hij heeft geen bereik meer als ik mijn simkaart erin heb echt heel vaag.
) dus niet.
Hoe dat zou moeten weet ik niet, maar gebruik ook bijna geen internet want dat is behoorlijk duur
[zit niet bij m'n abbo].
gewoon zoals je dat via je pc doet kom ik er met m'n mobiel bij en hij blijft er ook gewoon op staan.
Hij springt er soms 1x uit en als ik dan weer inlog is er niks aan de hand. Pb's openen is alleen niet zo fijn.
Haha.. dat wist ik eerst nog niet
Hij gaat aan en uit en als hij dan eindelijk aanblijft gaat hij nummers die ik niet in mn tel heb staan bellen. En alleen 't touchgedeelte werkt nog. Rest van de knoppen niet. Dus ophangen is onmogelijk.
manzano schreef:Ik vroeg me af of iemand toevallig weet of je het in kan stellen dat je toetsenbord standaard op T9 staat (bijv. bij sms en internetten). Hij staat bij mij steeds op Abc en dat moet je dan steeds veranderen. Super irritant!
Ellee schreef:Grr ik ben zo boos. Door de fijne gigantische regenbui hier in Deventer/Twello is m'n telefoon gestoord geworden!Hij gaat aan en uit en als hij dan eindelijk aanblijft gaat hij nummers die ik niet in mn tel heb staan bellen. En alleen 't touchgedeelte werkt nog. Rest van de knoppen niet. Dus ophangen is onmogelijk.
Weet iemand of dit binnen de garantie van samsung of de phone house valt? Heb hem nog niet eens een jaar
Focussed schreef:Eleionomae schreef:mijn telefoon gaf ineens bij 200 berichten aan dat mijn geheugen vol was en ik smsjes moest verwijderen? terwijl als je kijkt naar telefoon geheugen.. zou ik toch 500 smsjes moeten kunnen opslaan?
± 250 in je inbox en ± 250 in je Verzonden berichten. Dan zit je aan de 500!