Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yipee schreef:Overlijdensrisico doet een hypotheekadviseur er vaak bij en als je wilt is een arbeidsobgeschiktheidsverzekering/ Woonlastenverzekering ook een optie.
Gelijk een vraag van mij: Wie heeft er ook een arbeidsongeschiktheidsverzekering/woonlastenverzekering afgesloten met de hypotheek?
Inboedel verzekeringen enzo heb ik via mijn speciale verzekeringsman netje die al mijn andere verzekeringen beheert afgesloten.
SinneJ schreef:Wij hebben gisteren ook een akkoord gesloten![]()
Het is zoooo snel gegaan. We zijn in de namiddag gaan kijken, er lag al een bod, de makelaar heeft ons wel een hint gegeven, dus we hebben het meteen kunnen kopen. En gelukkig nog €15k onder de vraagprijs, maar nog steeds veel meer dan wat je in een andere periode betaald had.
Ach ja, we kunnen het dragen en we gaan er heel goed zitten denk ik, dat is het belangrijkste.
We zijn wel in lichte paniek hier omdat het ons eerste huis is en het zo ongelooflijk snel gegaan is.
ChantalSmook schreef:Lastige is ook dat Zolang we denken dat het is de markt ook in stand gehouden wordt door onszelf terwijl lagere biedingen misschien anders ook geaccepteerd zouden worden.
ChantalSmook schreef:Mavantos spannend! Welke prijs zit in je hoofd? En heb je ruimte om te klussen of te overbieden?
En wat mijn volgende plan was laat mensen weten dat je op zoek bent via social media.. zo hebben wij dus ons huis nu (305.000). Zonder overbieding.