Er is meestal zelfs geen beperking aan winkels, die locaties zijn meestal gewoon de plekken waar het wordt verkocht niet een beperking dat je het daar moet kopen. Alleen als er staat 'Alleen bij AH' ofzo dan wel natuurlijk
joyce_eddy
Geplaatst: 23-09-19 12:26
Inderdaad alwiene
Foutje in de app, de spa staat helemaal onderaan.. Dacht dat hij eruit aas maar even zoeken dus.. stond onder mijn verlopen dingetjes.. maar wel gewoon zodat je hem kunt indienen.. Erg jammer dat Scoupy de laatste tijd erg magertjes is.. aantal jaren geleden was het voor mijn gevoel flink meer. En ook hele andere dingen zoals rijst enzovoort.. misschien na de beurzen dat het weer wat meer wordt.
Tevens ook buiten de app waren er soms Nog wel eens wasmiddelen maar die zie ik ooi nooit meer.. helaas
Net bij de Etos geweest, die tassen die je bij 70.000 stappen krijgt zijn blijkbaar slecht, dus we krijgen een goedmakertje of zoiets? Ik kreeg in el geval de tas dus niet mee
Apart, ik heb de tas wel gekregen een paar dagen terug en vind hem idd geen kwaliteit uitstralen/voelen. Verklaard misschien ook waarom de tas in mijn app nog staat bij mijn aanbiedingen.
Nog niet gebruikt, weet dus niet of ie deuglijk is of niet. Maar is wel uit mijn lijst. De laatste punten die ik kreeg van de stappenteller (200000 stappen) zijn ook maar tot 6 oktober in te wisselen, vreemd want dat was bij de tas en de eerste punten ook. Jammer want ik red het niet om voor die tijd bij de Etos te komen.