wat ik ook probeer mijn watermeloen laat me in de steek deze wil niet opkomen...wat ik fout doe ik weet het niet... staat bij 20 graden in een kasje voor het raam... De rest groeit als kool behalve de watermeloen(en die wou ik graag ben er gek op:'))
Melisjeee
Geplaatst: 24-04-16 22:11
Mijn watermeloen wil ook voor geen meter. Heb 3 bakjes staan en bij geen van alle lijkt het te lukken en ik verheugde me hier juist zo erg op
Meloen staat hier vrij koud in de hamster kamer in de vensterbank
Flowery
Geplaatst: 24-04-16 22:13
Mijn watermeloen gaat ook niet van harte Hij staat nog rechtop en daar is ook alles mee gezegd Van de 2 zaadjes was er maar 1 ontkiemt en nu hopen dat hij het overleeft
Mijn watermeloen is eindelijk boven. De 12e gezaaid.
Melisjeee
Geplaatst: 25-04-16 09:29
CarinaR schreef:
Mijn watermeloen is eindelijk boven. De 12e gezaaid.
Dan is er nog hoop voor 2 van de 3 bij mij! Ik heb er twee op 14/4 gezaaid en eentje al op 3/4. Die laatste wordt hem denk niet meer maar de andere twee hoop ik dat het nog wel gaat lukken!
10/4 gezaaid, zie nog niks Heb al 17 verpot staan nog 5 te wachten en 1 broccoli werd niks dus die voor het verpotten al weg gedaan, zaad matje deed niks die scheurde al.
Ik heb alles vermoord Alleen de courgette heb ik nog een kans gegeven. En de sperziebonen, augurken, komkommers en broccoli die ik al had verpot doen het ook goed.
Krijgen die van jouw super pokon ofzo? Wat een joekels heb jij al staan. Jammer dat de 2e is doorgeschoten inderdaad, had ik vorig jaar ook veel last van.
Wow jij hebt snelle plantjes! Meeste van mij zijn echt nog mini. Maar die zitten noodgedwongen nog steeds in dat eerste kleine potje. Helpt ook niet mee natuurlijk.
Zit echt te wachten op beter weer. Vond vandaag met al die regen niet echt een goed idee om buiten te gaan staan om ze te verpotten
Die tweede is spinazie. Hij is inderdaad een beetje doorgeschoten maar ik heb er wel al wat van kunnen oogsten Ze staan bij mij binnen. Ik denk dat dat het is
Mavelle
Geplaatst: 25-04-16 18:51
Wauwie Emily!
Wat voor mest of voeding geven jullie de plantjes?
Jeika
Geplaatst: 25-04-16 19:12
Mavelle schreef:
Wauwie Emily!
Wat voor mest of voeding geven jullie de plantjes?
alleen water
Anoniem
Geplaatst: 25-04-16 22:57
Wat zit er in het water bij jullie?
Mijn buurmeisje kwam vanavond haar konijn brengen, omdat ze op vakantie gaan. En haar moestuintjes! Dus daar ga ik goed voor zorgen. Alleen de radijs is al doorgeschoten hihi...