Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Wat fijn dat het tuinseizoen er weer aan komt. Onze tuin is sinds afgelopen najaar bijna helemaal af dus ik hoop hier ook wat intensiever mee te kunnen doen.
Het laatste wat nog moet gebeuren is een nieuwe poort en een ombouw voor de kliko's(maar dit is voor het tuinieren niet zo interessant) en tot slot willen we een pergola met druiven.
Komende maand gaan we voor het eerst de planten in de border snoeien, is het dan verstandig om dit begin of toch meer richting het eind van maart te doen?
Ook gaan we ons grasveld bijzaaien. We hebben in oktober graszoden gelegd maar die is niet overal goed aangeslagen dus dit vergt wel een goeie opknapbeurt.
Heeft iemand hier nog tips voor?
karin1985 schreef:Vjestagirl schreef:Ik heb een leiboompje wat een perenboom is, die groeit plat tegen de schuur aan, dus neemt heel weinig ruimte in
En in de aanbieding bij de aldi zag ik net in de folder! Appel, peer, pruim of Kers
Ceetje_bokt schreef:Malenka schreef:Ik heb ook de neiging om de rozen te snoeien al moeten onderdrukken. Ze lopen al zo enorm uit! Maar ik ben toch ook nog wel bang voor vorst.
Ik lees op diverse plekken dat je in de winter de rozen moet snoeien. Dat heb ik dus al gedaan.
Malenka schreef:Vjestagirl schreef:Wauw, hoe groot is jouw tuin wel niet?!
Dit is een tekening van het project dat we dit jaar willen gaan bouwen. Onze kavel is daar 2000m2. Vrienden van ons ontwikkelen de kavel naast ons (nog grotendeels wit op de tekening en niet volledig op het papier). Ook die is 2000m2.
[ [url=m/i6Klnh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Neonlight schreef:Heuchera blijft ook groen en is er in veel kleuren blad.