Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
98xsophiex98 schreef:Omdat ik nu echt toe ben aan een nieuwe telefoon meld ik mij hier maar weer eens.
Maar nu moet ik nog beslissen welke.
Ik zat zelf te denken aan iphone 5s of een Samsung.
Welke raden jullie aan? Liever geen Chinese telefoon. Ook liever in een gewone winkel ipv via Internet. Ook liever niet heel erg duur.
Ik wil een goede camera en een goede batterij. Dus niet om de 2 uur opladen zoals mijn huidige telefoon.
98xsophiex98 schreef:Omdat ik nu echt toe ben aan een nieuwe telefoon meld ik mij hier maar weer eens.
Welke raden jullie aan? Liever geen Chinese telefoon. Ook liever in een gewone winkel ipv via Internet. Ook liever niet heel erg duur.
Ik wil een goede camera en een goede batterij. Dus niet om de 2 uur opladen zoals mijn huidige telefoon.
Marie111 schreef:98xsophiex98 schreef:Omdat ik nu echt toe ben aan een nieuwe telefoon meld ik mij hier maar weer eens.
Wat wil je max. uitgeven? Met of zonder abonnement?
Zelf ben ik heel blij met mijn Sony Xperia Z3 compact (waarschijnlijk boven je budget).
2 dagen met batterij en hele goede camera
Rebeccaa schreef:Als je een abonnement neemt, kun je nog wel de iPhone 5c met 16GB krijgen bij sommige providers.Daarnaast zijn er nu nog mensen met een iPhone 4, dus een 5 moet het ook zeker nog wel even kunnen volhouden.
Kido schreef:Uhmmm stap je over van provider?
Je heb dan toch een maand opzeg termijn?
Smileyy schreef:Ik heb een vraagje.
Kan je je oude nummer/simkaart ook uit het net halen? Je nummer dus echt helemaal verwijderen, zodat mensen er ook geen appjes meer naar kunnen sturen of smsjes?
LiiNd_Y schreef:er zit nog wel een heel groot verschil tussen de Iphone 5s en de samsung s5 mini. Zou persoonlijk nooit meer een mini variant van Samsung nemen.
Maar voor 10 euro is dat niet veel. Hoefde je ook niks bij te betalen?