Voelde wel lekker! We hebben nog een week vakantie en hopelijk hebben we de boel over een aantal dagen weer wat op orde. Vanmorgen was ik mijn schoenen kwijt, stonden ergens in een doos in de garage.
Over buren gesproken, onze nieuwe buurjongen van 15 draait de hele dag snoeiharde house.
Hij gaat niet naar school (....) en heeft al bonje gehad met de buren aan de andere kant van hun huis over de muziek. Daarom is hij vorige week van kamer verhuisd. Fijn voor de buren, maar nu zit hij dichter bij ons. Er zit een oprit tussen ons huis en dat van hen, maar ik heb nu de ramen in de woonkamer open en hij zijn raam boven en ik dreun hier bijna van mijn stoel.
Pa is aan het werk, ma woont ergens anders, dus hij heeft het rijk alleen. Die gaat nog wel een keer aangesproken worden door ons.
Ik hoorde van hun buren dat zijn ouders onlangs gescheiden zijn en hij het daar moeilijk mee heeft. Hij woont bij zijn vader, maar die heeft niets te vertellen als het om zijn zoon gaat.
. Wij hebben jaren zonder problemen in een rustige woonwijk gewoond, moet er niet aan denken aan vervelende puberkids met harde dreunmuziek. Nu wonen we een paar honderd meter van de buren af
.
.