Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Monchou schreef:Het is echt zo triest.. er komt echt niks nieuws meer bij qua aanbod wat wij zoeken.. mega rustig op het moment..
tirzasarah10 schreef:Monchou schreef:Het is echt zo triest.. er komt echt niks nieuws meer bij qua aanbod wat wij zoeken.. mega rustig op het moment..
Of er komt iets op en dan bel je is de makelaar op vakantie
Vrijdag gaan we nog kijken bij een woning maar 30 september overdracht betekend voor ons geen onderdak meer.
Ik heb non stop hoofdpijn, rugpijn en last van mijn maag van de stress, geweldig verhuizen tot zo ver
MarjanB schreef:Zijn er hier trouwens mensen die in de koopakte al de splitsing hebben laten maken voor tuin en huis en het deel agrarische grond? Begreep dat dat makkelijker is, maar moet er dan eerst een taxatie zijn? En is dat ook al van toepassing op je voorlopig koopcontract?
We hebben de bank vandaag niet gesproken helaas...
manzano schreef:Geen haar op m'n hoofd die eerst wilde verkopen.... Maar goed ook, want we hebben ruim 2 jaar gezocht.
pillow schreef:tirzasarah10 schreef:
Of er komt iets op en dan bel je is de makelaar op vakantie
Vrijdag gaan we nog kijken bij een woning maar 30 september overdracht betekend voor ons geen onderdak meer.
Ik heb non stop hoofdpijn, rugpijn en last van mijn maag van de stress, geweldig verhuizen tot zo ver
Hier hetzelfde verhaal. 1 0ktober is de overdracht en wij hebben ook nog niks. Ik ben er niet ziek van ofzo, maar leuk is het niet. Zal wel een zomerhuis huren worden en paard en schapen ergens in pension.
pillow schreef:manzano schreef:Geen haar op m'n hoofd die eerst wilde verkopen.... Maar goed ook, want we hebben ruim 2 jaar gezocht.
Wij hadden dus echt geen keus. Een overbrugging konden we niet krijgen en het was slecht in te schatten waar ons huis voor verkocht zou worden. Als we vd taxatie uit waren gegaan hadden 2 k lager gezeten.
MarjanB schreef:Zijn er hier trouwens mensen die in de koopakte al de splitsing hebben laten maken voor tuin en huis en het deel agrarische grond? Begreep dat dat makkelijker is, maar moet er dan eerst een taxatie zijn? En is dat ook al van toepassing op je voorlopig koopcontract?
We hebben de bank vandaag niet gesproken helaas...
Kaka schreef:https://www.funda.nl/koop/markelo/huis- ... kerweg-31/
Was er hier niet iemand op zoek naar een locatie voor een zorgboerderij? Je mag dan wel een stevige investeerder meenemen, het ziet er uitgewoond uit![]()
Plekje is wel mooi, hoewel er een zonnepark in je achtertuin komt.