Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
leeslampje schreef:@ Flowq: weet niet of je bij een huis met een VvE gaat kijken, maar zo ja: daarop doorvragen. Hoe actief zijn ze, zijn er reserves, hoeveel, staat er groot onderhoud op de planning, etc. Dat kun je later wel terugzien in documenten maar goed om alvast een beeld van te hebben.
Yipee schreef:Gelijk een vraag van mij: Wie heeft er ook een arbeidsongeschiktheidsverzekering/woonlastenverzekering afgesloten met de hypotheek?
Yipee schreef:Overlijdensrisico doet een hypotheekadviseur er vaak bij en als je wilt is een arbeidsobgeschiktheidsverzekering/ Woonlastenverzekering ook een optie.
Gelijk een vraag van mij: Wie heeft er ook een arbeidsongeschiktheidsverzekering/woonlastenverzekering afgesloten met de hypotheek?
Inboedel verzekeringen enzo heb ik via mijn speciale verzekeringsman netje die al mijn andere verzekeringen beheert afgesloten.
IMANDRA schreef:Ik heb het volgens mij een paar pagina's terug al gezegd, maar een rechtsbijstand is ook écht aan te raden voordat je het huis koopt.
daantjuhhh schreef:Mijn huis was ook het enige huis wat ik heb bekeken.
Ik wist wat ik wilde.