Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fair schreef:Ik heb 1 van de pannekoek stekjes verpot. Ik had mn huisgenoot gevraagd om een potje mee te nemen. Bleek toch wat groter.![]()
[ [url=m/2PdJY1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij heeft in ieder geval nu genoeg ruimte om te groeien.
Hanafubuki schreef:Ik kom even egoposten hoorik heb net deze ontdekt en gesteund voor een setje van.2 potten. Zo gaaf!
https://www.kickstarter.com/projects/te ... lanter-pot
Eentje wordt denk ik met eetbare dingen.. voor de ander twijfel ik nog.. ze noemen Hoya's maar ook varens
magda_90 schreef:Fair schreef:Ik heb 1 van de pannekoek stekjes verpot. Ik had mn huisgenoot gevraagd om een potje mee te nemen. Bleek toch wat groter.![]()
[ [url=m/2PdJY1.jpg]Afbeelding[/url] ]
Hij heeft in ieder geval nu genoeg ruimte om te groeien.
Maar toch zou ik dit niet aanraden. Doordat de wortels nog zo mini zijn en de pot zo huge, blijft je substraat erg nat wat de wortels kan doen rotten. De vuistregel is niet voor niets een pot kiezen die 20% groter dan de kluit is.
Hanafubuki schreef:Ik kom even egoposten hoorik heb net deze ontdekt en gesteund voor een setje van.2 potten. Zo gaaf!
https://www.kickstarter.com/projects/te ... lanter-pot
Eentje wordt denk ik met eetbare dingen.. voor de ander twijfel ik nog.. ze noemen Hoya's maar ook varens
black_kelpie schreef:Ik had ze ook al voorbij zien komen, heel interessant! Ik sluit niet uit dat ik die ook nog ga backen
Mijn potato is een beetje gek geworden![]()
[ [url=m/U7nUbC.jpg]Afbeelding[/url] ]
magda_90 schreef:Goed africhten die Orbi hoor.![]()
Is dat nu een normale aardappel? Gaaf zeg!
[ [url=m/I24c3F.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Ai5HER.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3ZO7mZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
_San87_ schreef:Wat is dat toch met calathea's en spint!
De whitestar heeft een aantal bladeren met spint. Kom er net achter... Zojuist alles weggepoetst met een droge doek, morgen gaat ze maar eens douchen en dan de potgrond maar vervangen. Zucht.
magda_90 schreef:Ik dacht al haha. Ik heb ook een mini Caudex, elephantipes. Maar omdat ik ook mensen ken die gewoonweg een aardappel zo in de grond doen, wilde ik het toch even vragen.