Vraag niet hoe ik dat gedaan heb

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
joyce_eddy schreef:Had iemand ene paar weken geleden nog meegedaan aan de page actie voor gratis pak toilet papier?
Ik Zie de actie nergens weer en heb ook geen geld ontvangen..
Moet eerlijk zeggen dat ik niet precies de datum meer weet. Het was” ouderwets” je moest een papier printen en deze opsturen via de post, samen met de aankoop bon.
joyce_eddy schreef:Had iemand ene paar weken geleden nog meegedaan aan de page actie voor gratis pak toilet papier?
Moet eerlijk zeggen dat ik niet precies de datum meer weet. Het was” ouderwets” je moest een papier printen en deze opsturen via de post, samen met de aankoop bon.
C_arola schreef:Ik zag 2 nieuwe scoupy’s, besloten deze nu niet mee te nemen. Wel vlees met 60% korting bij de jumbo meegenomen. Ook 3 social deal bonnen gekocht voor de kaaswinkel met ieder 50% korting. 1 bon net gebruikt voor kaas en heksenkaas (ben dol op dat spul), een ander bon gebruik ik eind van de week om een leuk pakketje te maken voor een verjaardag. De 3e bon gebruik ik volgende week voor de verjaardagen die we dan houden.
Met dit alles ook een afwisselend weekmenu met o.a leftover spinazie quiche, leftover Chinees, pizza, hello fresh, rijst en aardappelmaaltijden en netjes binnen het budget gebleven dus erg tevreden.
PSvanLot schreef:Kijken jullie ooit op vakantieveilingen? Daar komen ook mooie aanbiedingen voorbij.
Ik heb gisteren voor 15 euro 365 vaatwastabletten gekocht.