Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En het hoeft toch niet spierwit? Je hebt allerlei tinten wit... Je kan ook bv. 1 muur in een kleur/behang doen en de rest gebroken wit? Geeft ook al wat meer kleur... Maar dan nog, ik als koper zou dat behang er weer even snel weer uitgooien, het is maar net wat je smaak is.
Het is geen paars ofzo 

Maar zij zullen er wel blij mee zijn, prima toch 
) is nog bijna geheel zoals de vorige eigenaren het achtergelaten hebben, dat is dus ook niet mijn smaak dus je hoeft niet te denken dat ik zit te verdedigen ofzo 
pmarena schreef:Hè, de rest van het huis veel werk en de tuin niet...?
Wordt steeds gekker, beneden is gewoon af en als er iets is dat gedateerd is dan is het de tuin wel
Wendy schreef:Ach, ik vermaak me prima tussen mijn RTL4 murenOok fijn om te lezen.
Leuk hoor, jullie doen nu precies hetzelfde als de opmerking van mijn kant waarmee ik jullie blijkbaar op je ziel getrapt heb. Terwijl ik duidelijk aangegeven heb dat dat mijn mening is, niets meer en niets minder.
Ieder z'n ding! Verkooptechnisch gezien zal het ook weinig uitmaken of een muur wit, beige of zachtbruin is. Zelfs een felroze muur op een kinderkamer is prima. Zolang niet iedere muur een andere primaire kleur heeft en het plafond niet zwart is, zal het allemaal wel loslopen, denk ik.
) en twee gipsafdrukken van zwangere buiken heenkijken en dat is ook goed gekomen.
Shiloh schreef:pmarena schreef:Hè, de rest van het huis veel werk en de tuin niet...?
Wordt steeds gekker, beneden is gewoon af en als er iets is dat gedateerd is dan is het de tuin wel
Maar dat is dus precies mijn punt. Dat zeg je steeds, maar dat is op de foto's niet te zien. Daarom ook de tips om professionele foto's te laten maken. Ik snap dat dat nu niet meer gaat lukken, maar mocht die open huizen dag niks opleveren zou ik dat serieus overwegen.

DAT is nu juist al precies wat we willen gaan aanpakken
dat zeg ik toch net dat dat al gaat gebeuren 

Nouja, dat zal dan wel 

Ik kan toch moeilijk de hele inrichting vernieuwen, ergens moet je toch een grens trekken
Scheede wel dat ik daar heel goed doorheen kon kijken en al voor me zag hoe het kon worden.