gelukkig net niet op t beeldscherm zelf, maar t blijft jammer.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gelukkig net niet op t beeldscherm zelf, maar t blijft jammer..
voor zover ik weet alles getest met internet, tijd, kompas, bellen etc... Batterij gaat volgensmij nu wel erg snel leeg maar misschien komt dat nog wel omdat die iets vochtig is van binnen? Geen idee
Hij staat vooral bom vol met programma's terwijl het enige wat ik heb geïnstalleerd word is en iets om tv programma's te kijken van 59 MB oid
Kan niet zien hoeveel word in beslag neemt maar had ook al iets van excel verwijdert en dat maakte geen reet uit
Joanieke schreef:Alweer mn tweede iPhone in de wc laten vallen... En alweer is gebleken dat ze dit niet overleven... *zucht*

).
Cer schreef:Ik heb het al een keer eerder gevraagd geloof ik, maar ik heb nog niet geupdate naar Capitan (en gezien een magic mouse 2 dat nodig heeft om t goed te doen moet t maar) omdat ik dat niet durfde (bugs, tijd etc).
Zijn de kinderziektes er ondertussen uit en kan ik met een gerust hart de update uitvoeren denken jullie?

Dus stel je zoekt naar een mailtje van bokt van een jaar terug en hij staat er niet meer tussen. Dan typ je bij zoeken bokt in en dan krijg je alle mails van bokt die je ooit hebt ontvangen en niet verwijdert.