Rebeccaa schreef:@Quad, aangezien jij heel veel weet over telefoons en dergelijke:
Mijn iPhone (5s) batterij is aan het einde van de dag nog zo'n 40/45% (na zo'n 4 uur gebruik en 14 uur stand by-tijd). Kan ik hem dan gewoon opladen aan het einde van de dag/'s nachts, zodat ik de volgende dag weer een volle batterij heb, of is het beter voor de batterij om hem pas de volgende dag op te laden, als de batterij <20% is?
Edit; ik lees nu dit
https://www.apple.com/nl/batteries/why-lithium-ion/
dus volgens mij kan ik hem gewoon altijd opladen.
In principe kan je hem gewoon opladen.
HorseTimeXL schreef:Ja dat heb ik nu met mijn sony. Gelukkig vanavond of morgen een nieuwe bestellen. Mijn mobiel raakt zo 20% kwijt in een half uur. Echt niet leuk meer.
Het toestel al eens een fabrieksreset gegeven?

Daarnaast vind ik iPhone qua design gewoon de mooiste telefoons die er zijn, maar dat is heel persoonlijk natuurlijk! Nadeel is dan weer de hoge prijs.
Ik heb ook een nexus 4 gehad, maar die kon niet tegen druk van de achterkant en is ook overleden door kapot scherm. Daarna heb ik nog een jolla, maar de batterij is onbetrouwbaar en de microfoon valt vaak weg tijdens gesprekken. Dus ik ben op zoek naar een nieuwe. Welke telefoon is niet al te duur (tussen de 100-200 euro), heeft android, ondersteuning voor 5 Ghz WiFi en is vrij onbreekbaar?