Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bielsje schreef:En ik zou alle muren in dezelfde kleur verven, of dat nou Urban Taupe, Singing Sand of wat anders is![]()
Het is enorm persoonlijk dus! Ik had altijd 1 muur anders dan de andere 3, wel dezelfde familie, maar ik ben enorm blij dat ik op een gegeven moment gewoon alle muren in dezelfde kleur heb gedaan![]()
Voor mij niets anders meer, de komende jaren in ieder geval niet
Angelaa2 schreef:Bielsje schreef:En ik zou alle muren in dezelfde kleur verven, of dat nou Urban Taupe, Singing Sand of wat anders is![]()
Het is enorm persoonlijk dus! Ik had altijd 1 muur anders dan de andere 3, wel dezelfde familie, maar ik ben enorm blij dat ik op een gegeven moment gewoon alle muren in dezelfde kleur heb gedaan![]()
Voor mij niets anders meer, de komende jaren in ieder geval niet
Haha dit dus. Hier was ik ook altijd vd accentwanden en nu al een aantal jaren alles dezelfde kleur en geeft zoveel rust en warmte
Majabeestje schreef:Ik twijfel of we de muren gaan verven. De muren zijn nu spierwit. Op de foto zie je de zithoek, de woonkamer is vrij groot. Er ligt een kleed voor de bank, we hebben een lichtgrijze gietvloer. Al met al vrij 'kil' vind ik.
Het muurtje tegenover de bank is urban taupe, dat lijkt al heel warm. Zou het teveel worden als we de andere muren ook urban taupe verven? In de badkamer hebben we Singing sand, die is net wat lichter. Ik dacht aan een combi van deze 2 kleuren. Urban taupe achter de bank en de rest Singing sand.
Ik blijf twijfelenWat vinden jullie?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Majabeestje schreef:Ik heb nu een foto gemaakt vanaf de bank maar geeft een wat vertekend beeld doordat het donker is en warmer licht. En er ligt nu geen kleed (tijdelijk eruit ivm pup). Het muurtje achter en naast de houten wandpanelen is urban taupe.
Als ik het zo zie vind ik het toch wel een mooie kleur voor de hele woonkamer..
[ Afbeelding ]
Jennyj01 schreef:Majabeestje schreef:Ik twijfel of we de muren gaan verven. De muren zijn nu spierwit. Op de foto zie je de zithoek, de woonkamer is vrij groot. Er ligt een kleed voor de bank, we hebben een lichtgrijze gietvloer. Al met al vrij 'kil' vind ik.
Het muurtje tegenover de bank is urban taupe, dat lijkt al heel warm. Zou het teveel worden als we de andere muren ook urban taupe verven? In de badkamer hebben we Singing sand, die is net wat lichter. Ik dacht aan een combi van deze 2 kleuren. Urban taupe achter de bank en de rest Singing sand.
Ik blijf twijfelenWat vinden jullie?
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
He is duidelijk dat je er tijd, aandacht en geld in hebt gestoken. En je idee om het rustig en neutraal te houden is ook heel goed gelukt. Echter mis ik persoonlijke items in het interieur. Nu kan het van iedereen zijn. Een mooi kunstwerk zou bijvoorbeeld al veel doen.
Silenna schreef:Majabeestje schreef:Ik heb nu een foto gemaakt vanaf de bank maar geeft een wat vertekend beeld doordat het donker is en warmer licht. En er ligt nu geen kleed (tijdelijk eruit ivm pup). Het muurtje achter en naast de houten wandpanelen is urban taupe.
Als ik het zo zie vind ik het toch wel een mooie kleur voor de hele woonkamer..
[ Afbeelding ]
Mag ik vragen waar jullie salontafel van is?
_lautje_ schreef:Ik zou ook alles in die kleur doen majabeestje. Ik denk dat het veel meer warmte gaat brengen.
Hier alle muren geverfd en dan op enkele muur behang. Maar dat geeft zoveel sfeer en warmte en juist ook rust.
Wij hebben dan de kleur kitchen green op de muren. En iedereen die binnenkomt zegt altijd direct: wow wat een rust en warmte met die kleur op de muur. Dat verwacht je niet!
Maar komt denk ik echt doordat alles goed met elkaar is afgestemd, het een aardse kleur is en een warme ondertoon heeft, maar niet te donker. Dan kan je eigenlijk niet fout gaan in het rustig houden. Dat is niet voorbehouden aan een hele lichte of witte kleur.
Wit reflecteerd ook een hoop hè. Het is niet noodzakelijk rustig.
Majabeestje schreef:
Sababber schreef:Mloes schreef:Ik ven ook aan het verven geslagen! Twijfelde al heel lang welke kleur het zou moeten worden, volgens mij in dit topic ook al eens om advies gevraagd. We hadden alles best wel wit, en rond de haard Early Dew dus ook zacht tintje.
Nu is het dit geworden:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Let niet op de zooi![]()
Om de haard wil ik nog houten latjes, dat wordt het volgende project.
Mag ik vragen waar jouw vloerkleed van is?