Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snorlex schreef:Eerder reed ik zo’n 30000km per jaar. Nu zal ik rond de 15000 zitten. Komt door veranderingen rondom woon-werkverkeer en paarden. Heb nu nog niet direct de neiging om minder te willen autorijden, maar ben wel blij dat mijn kilometers in ieder geval gehalveerd zijn.
Winged schreef:Weet inmiddels eigenlijk niet meer of dit ooit gaat eindigen: enorme energierekeningen (gelukkig net zonnepanelen laten leggen...) en brandstofprijzen die door het dak gaan. De producten in de supermarkten worden ook steeds duurder...
VanHuisUit schreef:Forel geen idee... ik heb nu een beeld van jou als een soort bruine beer op zoek naar forel ipv zalm![]()
Nou ik ga mijn agenda ook gewoon goed omgooien. Werk dus straks nog maar 2 dagen, ben ambulant in de wijk, maar dat wordt 1 dag thuiswerken administratie en telefonisch van alles doen en de andere dag op de fiets in de wijk (naja wijk, ik heb Schiedam / Vlaardingen, dat zijn heel wat km's op een dag). Ik ging nu voor de collega's en ook wel beetje uit gewoonte vaak tussen de huisbezoeken door even naar de hoofdlocatie. Vind dat ook wel gezellig. Maar het is niet efficient en nu het zo duur word ben ik daar ook wel klaar mee. Of de werkgever moet inderdaad maar over de brug komen.