Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DubbelDun schreef:Zou zonde zijn (jmho).
Je kunt ook vrij makkelijk een deel er uit frezen en met een andere kleur vullen of rondom randen maken in een contrasterende kleur.
_mexx_lady_ schreef:Hij vind de vloer aan zich wel mooi, en het geld is er ook even niet om de vloer te vervangen. Dat gaat voor nu dus geen optie zijn.
Maar inderdaad, lekker groot kleed erin is wel een optie.
Verder dacht in inderdaad om alles gebroken wit te maken, lekker oplichten en van daaruit iets te doen met gebroken wit/witte meubels en bv een beige/bruine/kaki groene bank ofzo.
Of iets van een aardtint.
Hij weet zelf niet goed wat hij wil, dit huis is niet mijn smaak en daarom vindt ik het moeilijk om me erin in te leven.
Vooral omdat ik geen 'bruin' mens ben. Donkere houten vloer is prachtig maar alles daarom heen liefst grijs of licht van kleur
DubbelDun schreef:Je moet imo niet kijken wat 'in' is maar wat je mooi vindt. Anders zit heel NL met Early Dew etc...
@_mexx_lady_: geef hem eens een woonmagazine oid kado en laat hem een moodboard maken met dingen/kleuren die hij mooi vind.
xMayo schreef:Dan nog een, we hebben een hele grote overloop, waar we op 1 wand graag een mooie diepe groene kleur willen. Iets als onderstaand. Nu zitten er volgens mij aardig wat groen liefhebbers hier, dus misschien zijn hier ook meteen tips voor. De vloer en het plafond zijn op de overloop hetzelfde als in de slaapkamers qua kleur.
[ [url=m/WEGYtS.jpg]Afbeelding[/url] ]