Hier heel veel mooie CC ontladingen. Ik kon het vanuit mijn kleine tuintje, op de picknicktafel staand aan weerszijden zien.
Wind en regen!Echt heel lekker, maar waaide wel lekker door. Door de regen kan het raam niet helemaal open haha.
Vanavond het hooi maar in een bigshopper doen,anders ben ik helft al kwijt voordat ik bij de stal ben.
zonnebloem18 schreef:Meer mensen die dit gezien hebben? Foto is niet bewerkt.[ [url=m/Z4YrGo.jpg]Afbeelding[/url] ]Wat een prachtige foto!!
zonnebloem18 schreef:Meer mensen die dit gezien hebben? Foto is niet bewerkt.[ [url=m/Z4YrGo.jpg]Afbeelding[/url] ]Niet helemaal hetzelfde, maar wel die roze weerspiegeling op de wolken!Was echt een prachtige lucht.
Wauuwww, wat een prachtig uitzicht!!! Wij hadden van de week deze luchten.. dan kan ik inderdaad ook zo genieten Leek wel een pastelschilderij
Het hoost, dondert en bliksemt, en waar staat mijn gekke paard........ De andere twee zijn wel verstandig.
ja wat is dat wat he, hier gaan ze er pas in als het droog word.hier is het nu even rustig,nmaar het onweerde flink, ook een flinke hoosbui gehad
Komen nog flinke buien aan zag ik Ellepel. Wordt flink dweilen op mijn werk vanavond vrees ik. Schuifdeuren gaan met de regen elke keer open en dan regent het naar binnen.
Ik ging mijn paard rijden, maar het stortregend. Zo veel water dat de dakgoot overloopt.Maar mijn klimaatproof tuin houdt het nog steeds.
Ik zag net dit aankomen (zuidoost Groningen):Nou, de paarden stonden net op tijd op stal. Wat een water!
ellepel schreef:[ [url=m/WMhMOG.jpg]Afbeelding[/url] ]Buienradar geeft nu bij ons heel veel regen aan,maar het sputterd maar een beetje.Centrum Assen was het aan het hozen.