Dank jullie wel allemaal!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maartje_M schreef:Wij zijn net bij het huis wezen kijken dat verkocht was onder voorbehoud verkoop eigen woning maar er staat nog niks op papier daar dus makelaar kan nog alle kanten op. Hij geeft ons sowieso tot maandag de tijd om een bod te doen
4EverHobbes schreef:Als het meezit horen wij vandaag of morgen of ons bod geaccepteerd is![]()
En dan als een malle de financiering regelen... voor ons is het niet zo belangrijk wanneer de woning passeert, aangezien we er al wonen. We zitten dus al een tijd in onzekerheid; in januari werd bekend dat de woning verkocht zou worden en helaas krijgen wij als huurders/oppassers geen voorrang. Dus het is allemaal erg spannend!
mirim schreef:Jeetje karuna het zit je niet mee![]()
Hier komt er een beetje schot in de zaak.
Er zijn mensen enorm geïnteresseerd . Ze willen nog een keer met iemand door het huis die verstand heeft van oude balken ( i.v.m. Eventueel houtworm en boktor ) en de rietdekker.
Daarnaast vroegen ze of ze eventueel een uurtje of twee in huis mochten zijn ( liefst alleen ) om sfeer te proeven en te voelen.
Dat laatste snap ik wel, maar we zijn er nog niet helemaal over uit.
Ik heb de mensen al een uurtje op de koffie gehad en er zeker geen naar gevoel aan over gehouden. Dus ben niet bang voor narigheid, maar we zijn er nog niet zeker van of we het toe laten.
ElizeVdS schreef:mirim schreef:Jeetje karuna het zit je niet mee![]()
Hier komt er een beetje schot in de zaak.
Er zijn mensen enorm geïnteresseerd . Ze willen nog een keer met iemand door het huis die verstand heeft van oude balken ( i.v.m. Eventueel houtworm en boktor ) en de rietdekker.
Daarnaast vroegen ze of ze eventueel een uurtje of twee in huis mochten zijn ( liefst alleen ) om sfeer te proeven en te voelen.
Dat laatste snap ik wel, maar we zijn er nog niet helemaal over uit.
Ik heb de mensen al een uurtje op de koffie gehad en er zeker geen naar gevoel aan over gehouden. Dus ben niet bang voor narigheid, maar we zijn er nog niet zeker van of we het toe laten.
Ik snap het op zich wel maar zou hier toch echt niet op zitten wachten. In 2u kan heel wat ellende veroorzaakt worden..
Het is dan misschien geen 'standaard huis' maar ik zou niet zomaar vreemden in mijn thuis laten..