Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Alleen is niet alles gelijk op voorraad helaas.
Maar nu weer even bijgelezen!
Altijd een drama he, die Ikea... Hadden wij met onze kledingkast; deel was leverbaar, een deel was pas een week later leverbaar en moesten we dan zelf via de website bestellen en dan nog eens bezorgkosten over betalen
Even wat foto'tjes ter impressie! Bedenk me alleen nu pas dat ik helemaal geen foto's van de hele woonkamer oid heb. Misschien moet ik die nog even gaan maken. 

.
Nog tips? :p
De tuin wordt daarna nog verder afgemaakt. Dat is een beetje de planning.
Ik heb af en toe nog steeds het gevoel alsof we op vakantie zijn in een vakantiehuisje. Fijn dat de bouw weer verder gaat en in februari weer kijken, dat is ook alweer snel! Een houtkacheltje lijkt me inderdaad wel super gezellig in huis! Kan me voorstellen dat je dat straks wel gaat missen.
Hij is niet moeilijk in elkaar te zetten hoor, maar we hebben er uiteindelijk wel 3 dagen (geen hele dagen hoor) over gedaan om hem helemaal neer te zetten
Maar we hebben het overleefd zonder oorlog
Ik zou wel adviseren om de kast echt met 2 personen neer te zetten, anders is het echt níet te doen
Een waterontharder kan je ook altijd later nog installeren Cindy.
.
Maar er worden eerst ergens in maart nog 25 zonnepanelen geplaatst, dus dan is het geld ook weer even op voorlopig
(voor wie zich afvraagt waarom zoveel.... Mijn vriend is IT'er van beroep en heeft als hobby een eigen server staat die stroom vreet... Hij wil dus zoveel mogelijk stroom zelf op gaan wekken en met het oog op in de toekomst mogelijk een elektrische auto erbij, wilde hij het hele dak aan beide kanten vol
)
Ik had het wel fijn gevonden om iets meer zelf te doen.

paars schreef:Gefeliciteerd!!! Wat mooi zeg dat behang! En je badkamer ook top. Lang gewacht en dan eindelijk je plannen uitvoeren, heel veel succes en plezier daarmee!
Welke waterontharder hebben jullie gekozen?
Neelm3r9 schreef:Wij vinden het erg lastig om te bepalen hoeveel geld we nodig hebben na oplevering. Dus om te verbouwen zodat het huis bewoonbaar is. Denk aan schuren, verven, vloeren etc.
Hoe hebben jullie dat bepaald?
paars schreef:Boshuis, dank ik ga eens zoeken. Wil er ook eentje idd. Al hoorde ik van mijn schoonzusje dat haar broer zijn koffiezetter kon weggooien omdat die niet tegen dat zachte water zou kunnen…(nog nooit gehoord dus ik dacht huh). Lijkt me gewoon vee schelen. Komt een zwarte quooker en omdat alles nieuw is wil ik het graag meteen kalkvrij houden. Kan je de hardheid zelf instellen eigenlijk?
Komende vrijdag kijkdag![]()
Neelm3r9…ik heb een bouwdepot genomen, wat ik over heb kan meteen teruggestort. Geeft me een beetje ruimte.