Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar echter is prijs wel belangrijk. Zeker als je een klein potje hebt en op=op. Kijk, ik zal een foto showen van de trap nu:
We betalen dan liever 100 euro meer en dat het wel naar onze zin is. Echter aanvankelijk liep de prijs voor trapstoffering eerst op naar 500 euro bij de stoffeerder en toen heb ik maar even gezegd dat dat niet zo de bedoeling is..
Nieuwbouwwoning waar we nu anderhalf jaar wonen. de prijs van bekleden viel ons zo tegen en dan wil ik het weer wel zoals we gezien hebben
dus we laten het maar even zo tot er weer wat gespaard is
Maar mooi vind ik het niet
Wij lopen dan wel op slippers (crocs) naar boven en niet eens met schoenen, maar het is niet normaal hoe hard een trap slijt!! (is dan wel een vuren trap, hardhout is natuurlijk weer wat anders) Ik vertel er dan maar bij dat we de trap in 'old look' gemaakt hebben
Ach, prima dan toch? Je moet er eigenlijk ook geen geld tegenaan gooien als het 't dan "net niet" is. Jij hebt het dan nog geschilderd? Want dan is old look wel slim. Wij hebben weinig keus, want dit kán je gewoon niet zo laten. Die stroken tapijt liggen op sommige plekken gewoon los dus het is nog link ook. Bovendien kaal maken is een pokkewerk met alle oude lijmresten anders had ik dat wel gewild met een mooie trapsticker
want *poef* daar ging een klein droompje van hoe ik wilde dat het werd toen ik tot die conclusie kwam.
Kentaro schreef:Totaal 750,00?? Dat is echt niet duur........
Hebben jullie dan ook vinyl in houtlook??
dan kunnen jullie m'n nieuwe hutje ook zien! xMendy schreef:10.000 euro?zit daar geen typfout in
jemig!
Dat zal er gezellig uitzien in de buurt dan....
Er uiteindelijk toch maar voor gekozen om er wat neer te gaan zetten. Kentaro schreef:Dat zal er gezellig uitzien in de buurt dan....
![]()
Vond dat bij ons ook best balen. Alleen het huis naast ons was nog niet verkocht. Wat doe je dan qua schutting?! Wij hebben honden en die wilden we van de zomer toch ook in de tuin hebben. En ik vind het maar niets dat iedereen zo door de tuinen kan lopenEr uiteindelijk toch maar voor gekozen om er wat neer te gaan zetten.
Ik heb zelf een houten poezenbeeld in huis staan, met een hele lange omhoog wijzende staart, dat is oorspronkelijk ook een wcrolhouder haha. 
Deze is ook uit 3 stukken!)