Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Danseresje schreef:Kan je op een iPhone een oude account in de instellingen verwijderen terwijl alle apps blijven staan? Wil dus niet de telefoon naar fabrieksinstellingen terug zetten, maar de account en toegang van de oude persoon eraf halen, zodat ik mijn account aan kan zetten. Mag namelijk een telefoon lenen van een vriendin zolang mijne bij dr. Apple ligt, maar ze wil niet dat ik de apps verwijder.
Danseresje schreef:Kan je op een iPhone een oude account in de instellingen verwijderen terwijl alle apps blijven staan? Wil dus niet de telefoon naar fabrieksinstellingen terug zetten, maar de account en toegang van de oude persoon eraf halen, zodat ik mijn account aan kan zetten. Mag namelijk een telefoon lenen van een vriendin zolang mijne bij dr. Apple ligt, maar ze wil niet dat ik de apps verwijder.
Joanieke schreef:Alweer mn tweede iPhone in de wc laten vallen... En alweer is gebleken dat ze dit niet overleven... *zucht*
eilleen333 schreef:Joanieke schreef:Alweer mn tweede iPhone in de wc laten vallen... En alweer is gebleken dat ze dit niet overleven... *zucht*
Ik vraag me altijd af hoe dat kan gebeuren, haha! Maar wel balen dat hij het (weer) niet overleefd heeft. Heb ook wel gehoord van iPhones die het wel konden navertellen.
Jess schreef:Joanieke schreef:Alweer mn tweede iPhone in de wc laten vallen... En alweer is gebleken dat ze dit niet overleven... *zucht*
Lang leve de lifeproof hoesjes https://www.dressmymac.nl/lifeproof-iph ... case-black
Kost ff wat maar ik heb mijn 5s nu 2,5, jaar en dat hoesje heeft hem al voor veel ellende behoed
Jess schreef:Joanieke schreef:Er zat een waterproof hoesje omheen..
Oh echt, dat is helemaal kl0te zeg. Ik heb met hoesje zelfs gesnorkeld en dat ging prima.
eilleen333 schreef:Dat kan je inderdaad doen. Reservekopie maken, telefoon leeghalen en je eigen reservekopie erop. Als je hem teruggeeft zet je haar reservekopie er weer op.