Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Xivura schreef:Nu wou ik het abonnement met telefoon gaan bestellen op BEN, maar kan ik nergens zien wanneer dan mijn abonnement in gaat? 9 juli loopt mijn andere definitief af en wil hem dan dus laten in gaan, maar ik kan dat nergens aanvinken? Ik kan nu op 'Bestel mijn telefoon' klikken nadat ik mijn gegevens heb ingevuld...
Hylkje schreef:Ik zie veel iPhone voorbij komen maar wat is het verschil nu tussen bv samsung en de iPhone? Weet wel Android en ios maar wat is de meer waarde aan het systeem?
Rebecca schreef:LiiNd_Y schreef:S3 mini houd geen 2 jaar vol gok ik. Heb hem zelf ook gehad, en was hem met een half jaar al zat.
Heb hem al anderhalf jaar , uh had hij sneuvelde en kreeg vervanging uit de verzekering zelfde toestel . Heb met zijn kuren leren leven
Quad schreef:Xivura schreef:Nu wou ik het abonnement met telefoon gaan bestellen op BEN, maar kan ik nergens zien wanneer dan mijn abonnement in gaat? 9 juli loopt mijn andere definitief af en wil hem dan dus laten in gaan, maar ik kan dat nergens aanvinken? Ik kan nu op 'Bestel mijn telefoon' klikken nadat ik mijn gegevens heb ingevuld...
Je wilt neem ik aan met nummerbehoud? Dan gaat het abonnement vanzelf in zodra BEN het telefoonnummer van je huidige provider kan overnemen.
Xivura schreef:Nu wou ik het abonnement met telefoon gaan bestellen op BEN, maar kan ik nergens zien wanneer dan mijn abonnement in gaat? 9 juli loopt mijn andere definitief af en wil hem dan dus laten in gaan, maar ik kan dat nergens aanvinken? Ik kan nu op 'Bestel mijn telefoon' klikken nadat ik mijn gegevens heb ingevuld...
Kido schreef:Xivura schreef:Nu wou ik het abonnement met telefoon gaan bestellen op BEN, maar kan ik nergens zien wanneer dan mijn abonnement in gaat? 9 juli loopt mijn andere definitief af en wil hem dan dus laten in gaan, maar ik kan dat nergens aanvinken? Ik kan nu op 'Bestel mijn telefoon' klikken nadat ik mijn gegevens heb ingevuld...
Dan moet jij zelf je oude abonnement opzeggen en kan je pas op 9 juli een nieuw abonnement aangaan anders heb je dubbele kosten![]()
Overstappen kan nu wel al (nummerbehoud) maar een nieuw abonnement afsluiten zonder dubbele kosten niet.
Kido schreef:Als je geen dubbele kosten wil hebben kan je pas op 9 juli een nieuw abonnement afsluiten.
Nieuwe abonnementen kunnen niet starten in de toekomst tenzij je van provider wisselt met nummerbehoud.
Dus als je toestel dat niet red wat je nu heb had je beter voor nummerbehoud kunnen kiezen.
jooproo schreef:Hylkje schreef:Ik zie veel iPhone voorbij komen maar wat is het verschil nu tussen bv samsung en de iPhone? Weet wel Android en ios maar wat is de meer waarde aan het systeem?
Het is net wat mensen fijn vinden werken. Zo heb je verschillende mensen:
1: Mensen die alles willen proberen en regelmatig switchen tussen Iphone en Android
2: Mensen die blind achter apple aanlopen en elke volgende telefoon is de nieuwe versie Iphone
3: Mensen die apple niks of te duur vinden
4a: Mensen die apple niks vinden zonder het te proberen
4b: Mensen die android niks vinden zonder het te proberen
5: Mensen die blind achter Samsung (of htc) aanlopen
6: Mensen die gewoon een werkende telefoon willen (komen NOOIT uit bij Apple of Nieuwste Samsung modellen. Hebben vaak een goedkope (samsung) telefoon die "traag is omdat die al 3 jaar oud is. Of ze hebben een Motorola, Acer of ander minder bekend toestelmerk!
Verder is het vooral zo dat een Iphone een soort statussymbool is. Net als dure merkkleding waar de rest in loopt. Bij de top-modellen van samsung is dit overigens ook zo. Dan is telefoonkeuze afhankelijk van wat hun vriendengroep heeft.
Smileyy schreef:Heeft er iemand ervaring met de Samsung Galaxy J1 J100H ?
Kan je ook ergens bekijken in welk jaar een bepaald type mobiel is uitgekomen? Of kan je dat opmaken uit het type besturingssysteem?
Smileyy schreef:Heeft er iemand ervaring met de Samsung Galaxy J1 J100H ?
Kan je ook ergens bekijken in welk jaar een bepaald type mobiel is uitgekomen? Of kan je dat opmaken uit het type besturingssysteem?