Maar wat Prairy bedoelt en wat velen hier ook weten, is dat het niet anders wordt door te constateren dat alles duurder is geworden en je daardoor niet rond komt. Helaas wordt het niet vanzelf anders

Als student heb ik ook zeer krap gezeten want ik had wel altijd een paard, reed flink in de wedstrijden, daarvoor auto nodig met trailer etc. Maar ik vind het als student of als alleen staande heel wat makkelijker als dat je kinderen hebt. De laatste jaren van mijn huwelijk waren hel ivm een echtgenoot die alles erdoor joeg en ik die maar probeerde nog iets van een huishouden te runnen. De 1e jaren na mijn scheiding was het ook echt wel zwaar. Maar nu, als ik nu bijv een week of twee, drie of een maand heel zuinig wil doen, gaat dat super makkelijk, nu mijn zoon de deur uit is. Dat was daarvoor echt lastiger.
Hier vandaag de tuin flink aangepakt. Lekker gesnoeid, opgeruimd. Staat er weer fris bij. Veel bollen komen al door, narcissen, krokussen. De bloesem komt weer aan de bomen. Hortensia's alweer flink in de groene knoppen. Ik word er blij van

Tandarts viel erg mee deze keer, slechts 40 Euro. Maar moet 4 april weer, hoop dat het bij een 'normale' vulling blijft en niet weer allerlei extra behandelingen. Ben door mijn tandartsverzekering heen dit jaar... dankzij die kaakontsteking met als gevolg zenuwbehandelingen etc. begin dit jaar...